شناسهٔ خبر: 62981 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید از راهدارخانه‌ها و ماشین‌آلات محور بندرعباس - سیرجان

ماشین آلات راهسازی با حضور مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از راهدارخانه‌ها و ماشین‌آلات محور بندرعباس – سیرجان بازدید به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداري وحمل ونقل جاده اي استان هرمزگان، نصر، مديركل دفتر مديريت بحران وتجهيز ماشين آلات سازمان راهداري وحمل ونقل جاده اي كشور از راهدارخانه‌ها و ماشين آلات محور بندرعباس به سيرجان به همراه معاون راهداری و سرپرست اداره ماشین آلات اين اداره كل از ماشین آلات متوقف در انبار شهید نامجو بازدید کردند.

 با توجه به توقف ۸۵ دستگاه ماشین آلات در انبارشهيد نامجو اين مقام مسئول اظهار کردند که در اسرع وقت، زماني معاون دفتر ایشان جهت بررسی و برآورد و نحوه تعمیر و بازسازی به بندرعباس اعزام خواهد شد و قول مساعدت جهت راه اندازی تعدادی از ماشین آلات مذکور را دادند.

درادامه سفر نصر از راهدارخانه قطب آباد در محور بندرعباس سیرجان بازدید کرد و دستورات لازم جهت تجهیز راهدارخانه مذکور را داد

 وي اظهار امیدواری نمود که در آينده نزديك ان شاءالله اعتبارات لازم جهت تجهیز راهدرخانه ها را ابلاغ خواهد کرد.

اين مقام مسئول درادامه سفر خود به جهت بازديد ازپروژه هاي و اقدامات حوزه ماشين آلات اداره راهداري وحمل ونقل جاده اي شهرستان حاجي آباد هراه رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای حاجی‌آباد به اين شهرستان سفر نمود و از راهدارخانه باغات بازدید کرد و خواستار تکمیل بازسازی راهدارخانه شد و قول مساعدی نسبت به تامین اعتبار تعمیر اين راهدارخانه دادند سپس از ماشین الات راهداری حاجی‌آباد که در محور حاجی اباد سیرجان مشغول فعالیت بودند بازدید نمود و از نزدیک در جریان کار و مشکلات ماشین الات قرار گرفت.

نصر همچنين از محوطه اداره حاجی‌آباد بازدید كرد وجوياي  اطلاعاتی از پل های فلزی پیش ساخته که در محوطه اداره بود شد كه رئيس اداره راهداري وحمل ونقل جاده اي به سوالات ايشان پاسخ واطلاعات جامعي در اختيار ايشان درخصوص پل هاي فلزي پيش ساخته قرارداد و در انتهای سفر  از راهدارخانه تونل ۱۷ شهریور (تنگ زاغ) بازدید و در جریان مشکلات راهدارخانه مذکور قرار گرفت.

در خاتمه ایشان قول مساعد جهت اختصاص بودجه براي خرید تجهیزات یک دستگاه خط کش جاده و یک دستگاه فلاسک آسفالت به این اداره کل داد.

نظر شما