مجلس شورای اسلامی

کل اخبار:3

  • جلسه ۱۳۹۵-۱۱-۰۳ ۱۴:۱۰

    دبیر مجمع نمایندگان گلستان:

    احداث بندر تجاری توریستی گمیشان دروازه‌ای برای توسعه استان است

    دبیر مجمع نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از انجام مطالعات اولیه احداث بندر تجاری توریستی گمیشان و به نمایندگی از تمام نمایندگان استان اعلام آمادگی کرد که این بندر را فقط برای توسعه غرب استان نبینند بلکه به صورت دروازه‌ای برای توسعه کل استان دیده شود.

  • پلاسکو ۱۳۹۵-۱۱-۰۳ ۱۰:۳۷

    با اشاره به آتش‌سوزی جمهوری و پلاسكو مطرح شد:

    انتقاد تند مسجد جامعی از شورای شهر تهران: کوتاهی کردیم/ چرا نباید درباره آنچه مردم و آتش‌نشانان دیده و شنیده‌اند حرف بزنیم؟

    شورای شهر تهران، سه روز پس از حادثه پلاسکو تهران که تبدیل به عزای عمومی شد، به جز بازدید و حضور در صحنه تعدادی از اعضای خود که بعضا در همراهی با شهردار تهران بودند، بالاخره جلسه‌ای فوق‌العاده را برای بررسی ابعاد حادثه، نیازهای آتش‌نشانی در شرایط فعلی و آینده و مسائل مرتبط دیگر که ما از آن تقریبا بی‌خبر هستیم، تشکیل داد. البته جزئیاتی از این جلسه غیرعلنی بیرون آمد، اما نه همه آن و همین اصرار به پنهان‌گذاشتن برخی مسائل و ربط‌دادن و نسبت داده‌شدن این نگرانی‌ها یا حقایق، به كسبه ارگان‌های دیگر همان چیزی بود که جلسه فوق‌العاده دیروز شورای شهر تهران را با تنش هم همراه کرد.

  • بازدید ۱۳۹۵-۱۱-۰۳ ۱۰:۰۴

    بررسی آخرین وضعیت عملیات اجرایی تونل قلاجه در استان ایلام

    نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی، معاون امور عمرانی استانداری ایلام و مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام ضمن بازدید از آخرین وضعیت تونل قلاجه بر عزم جدی خود برای بهره‌برداری از این تونل در آینده نزدیک خبر دادند.