نوروز ۱۳۹۶

کل اخبار:4

  • جلسه ۱۳۹۵-۱۲-۰۳ ۱۵:۱۸

    در ستاد اجرایی طرح نوروزی ۹۶-۹۵ استان همدان مطرح شد:

    آغاز پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی در استان همدان از ۱۵ اسفند/ مسافران نوروزی قبل از حرکت با ۱۴۱ تماس بگیرند

    معاون حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: پیش‌فروش حضوری بلیت‌های نوروزی از (۱۵ اسفند) در گیشه‌های پایانه‌های استان همدان آغاز می‌شود، این در حالیست که رئیس اداره مسافر حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه اولویت شرکت‌های مسافربری باید بر پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی به صورت اینترنتی باشد، گفت: ۵۰ درصد سهمیه بلیت‌های نوروزی استان به صورت اینترنتی پیش‌فروش می‌شود.

  • جلسه ۱۳۹۵-۱۲-۰۳ ۱۱:۵۳

    در بندر خرمشهر تشکیل شد:

    تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی در بندر خرمشهر

    ستاد تسهیلات نوروزی بندر خرمشهر با حضور مدیرکل و اعضای این ستاد به منظور برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر لازم برای خدمات‌رسانی مطلوب به میهمانان نوروزی، گردشگران دریایی و کاروان‌های راهیان نور تشکیل جلسه داد.

  • میرحسن موسوی ۱۳۹۵-۱۲-۰۳ ۰۹:۲۷

    معاون مسافری راه‌آهن در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی:

    ۳۰ درصد ظرفیت قطارهای نوروزی پر شده است/ انتقال مسافران فرودگاه مشهد با واگن‌های ذخیره

    معاون مسافری راه‌آهن از پر شدن 30 درصد ظرفیت‌ صندلی‌ قطارها برای سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: مسیرهای کمربندی مشهد در بسیاری از ایام پیک سفر ۱۰۰ درصد خریداری شده اما همچنان در بسیاری از مسیرها برای برخی روزها بلیت موجود است.

  • قطار مسافری ۱۳۹۵-۱۲-۰۳ ۰۷:۴۱

    سومین جلسه ستاد نوروزی راه‌آهن برگزار شد

    سومین جلسه ستاد نوروزی راه‌آهن با حضور قائم‌مقام و معاونان و مدیران ریلی به‌منظور هماهنگی جهت اقدامات بخش‌های مختلف ریلی برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی سال ۹۶ و همچنین بررسی موضوع نحوه پیش‌فروش بلیت قطارهای نوروزی برگزار شد.