نمایش همه
  • عطاء اله اکبری.jpg ۱۴۰۰-۰۸-۰۳ ۱۵:۵۳

    مدیر کل راه و شهرسازی استان:

    ثبت‌ نام طرح جهش تولید مسکن در سیستان و بلوچستان ادامه دارد

    مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: ثبت‌نام از متقاضیان واحدهای طرح جهش تولید مسکن در سامانه سمن در هفت شهر زاهدان، سراوان، خاش، رامشار، مهرستان، سیرکان و جالق در محدوده تحت پوشش این اداره کل ادامه دارد.

  • بزرگراه زابل - زاهدان.jpg ۱۴۰۰-۰۸-۰۳ ۱۰:۳۷

    همزمان با هفته وحدت صورت گرفت

    افتتاح ۵ کیلومتر از قطعه پنج بزرگراه زابل زاهدان

    مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان از بهره برداری از ۵ کیلومتر قطعه پنج بزرگراه زابل _زاهدان همزمان با میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام(ص)، امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت خبر داد.

  • بازدید مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از بازارچه محلی حاشیه شهر زاهدان ۱۴۰۰-۰۸-۰۳ ۱۰:۲۲

    اهدای تجهیزات سخت افزاری به انجمن مردم نهاد حاشیه شهر زاهدان

    عطاء اله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در راستای اهداف تعیین شده این اداره کل با حضور در محل بازارچه محلی سیستان در منطقه بابائیان به عنوان یکی از مناطق حاشیه شهر زاهدان امکانات سخت افزاری نظیر کامپیوتر و چاپگر را در اختیار انجمن مردم نهاد کتاب سرای کودکان قرار داد و از کودکان و نوجوانان کتاب خوان این بازارچه محلی زاهدان با اهدا لوح تقدیر نمود.

  • افتتاح ۵ کیلومتر بزرگراه در محور مواصلاتی زابل- زاهدان ۱۴۰۰-۰۸-۰۳ ۰۸:۴۶

    ببینید|افتتاح ۵ کیلومتر از قطعه پنج بزرگراه زابل - زاهدان

    ۵ کیلومتر دیگر قطعه پنج بزرگراه زابل _زاهدان با اعتبار افزون بر ۴۰۰ میلیارد ریال توسط اکبری مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان همزمان با میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) به بهره برداری رسید و تلاش برای اتمام ۵ کیلومتر باقیمانده این محور تا پل شیله و نیز ۸کیلومتر بعد پل شیله توسط این اداره کل تا پایان سال جاری ادامه دارد.