شرکت حمل و نقل ریلی رجاء

کل اخبار:42

  • واگن حمل خودرو ۱۳۹۷-۱۲-۲۵ ۱۴:۳۶

    شرایط  نوروزی حمل خودرو با قطار

    خودروی خود را با قطار به مقصد برسانید/ قیمت بلیت حمل خودرو با قطار اعلام شد

    مسافران همیشه دوست دارند به‌راحتی و همچنین بیشترین ایمنی به مقصد برسند و چه وسیله‌ای بهتر از قطار می‌تواند این دغدغه را رفع کند. بااین‌حال مشکل اصلی بعد از رسیدن به مقصد آغاز می‌شود و آن‌هم دسترسی سخت به حمل‌ونقل درون‌شهری در ایام نوروز است که مسافرت با خودرو را ضروری می‌نماید. این مشکل اصلی چند  سالی است که از سوی راه‌آهن جمهوری اسلامی برطرف شده است و مسافران می‌توانند همراه خودروی خود با قطار سفر کنند.

  • قطار مسافری ۱۳۹۷-۱۲-۲۵ ۰۹:۴۷

    آغاز سفرهای نوروزی رجا از ۲۴ اسفند

    طرح ویژه سفرهای نوروزی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا از ۲۴ اسفند آغاز شد و این در حالی است که هنوز ظرفیت‌های خالی در تاریخ‌ها، مسیرها و قطارهای مختلف موجود است.

  • لوگو رجا ۱۳۹۷-۱۲-۲۱ ۱۳:۵۱

    رئیس ستاد سفرهای نوروزی رجا

    اولویت اول رجا در سفرهای نوروزی ایمنی است

    در آستانه‌ آغاز سفرهای نوروزی ۱۳۹۸ و به منظور کسب آمادگی بیشتر سرمهمانداران اعزامی در قطارهای مسافری، جلسه هم‌اندیشی و همفکری با حضور رئیس ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی رجا، مدیرکل اعزام و خدمات راهبری و تعدادی از سرمهمانداران شرکت‌های راهبری در مرکز آموزش رجا برگزار شد.

  • قطار - راه آهن ۱۳۹۷-۱۲-۱۴ ۱۳:۱۸

    شرکت رجا اعلام کرد

    قطار تندروی پردیس در مسير تهران- همدان از ۲۰ اسفند راه می‌افتد

    شركت حمل و نقل ريلی رجا از ۲۰ اسفندماه، قطار تندروی پردیس در مسير تهران- همدان راه‌اندازی می‌کند.

  • بلیط قطار ۱۳۹۷-۱۱-۱۵ ۱۶:۱۵

    در آستانه شروع پیش‌فروش بلیت قطارهای نوروزی مطرح شد

    توصیه‌های رجا به متقاضیان خرید بلیت‌ قطارهای نوروزی

    فروش بلیت قطارهای مسافری رجا برای نوروز ۹۸، به صورت اینترنتی، اپلیکیشنی و ۱۵۳۹ از ساعت ۷ صبح روز سه‌شنبه ۱۶ بهمن ماه ۹۷ آغاز می‌شود و شرکت رجا در این خصوص توصیه‌هایی برای متقاضیان خرید بلیت‌ها ارائه کرده است.

  • جلسه ۱۳۹۷-۱۰-۲۴ ۱۳:۳۱

    علیرضا محجوب:

    حمایت عملی از حمل‌ونقل ریلی باید در سیاست‌های دولت و مجلس دیده شود/ پیگیری یارانه و کمک‌زیان بخش ریلی در مجلس

    نماینده مردم تهران تاکید کرد: با توجه به مزیت‌های حمل‌و‌نقل ریلی، حمایت از این بخش باید به‌‌ یک سیاست تبدیل شود و دولت و مجلس در لایحه بودجه نه تنها افزایش بودجه این بخش را مد نظر قرار دهند بلکه باید در این زمینه مشارکت هم داشته باشند و موضوع را حمایت کنند.

  • وزیر در جمع ۱۳۹۷-۱۰-۱۹ ۱۳:۱۸

    وزیر راه و شهرسازی در جلسه هیات وزیران:

    از سرگیری فعالیت ترنست‌ها در دست رسیدگی است/ خروج ساخت مسکن از بلاتکلیفی/ پروژه‌های ریلی با کارکرد ترانزیتی تکمیل می‌شوند

    وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه خواستار تداوم فعالیت قطارهای ترنست شده‌ایم، گفت: درخواست شد تا آنها سرویس‌های خود را متوقف نکنند و این مساله در حال رسیدگی است.

  • لوگو رجا ۱۳۹۷-۱۰-۱۸ ۲۲:۲۴

    اطلاعیه رجا پیرو درج تحلیل‌های نادرست پیرامون توقف سیر ترنست‌ها

    روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت حمل و نقل ریلی رجا طی اطلاعیه‌ای پیرو درج برخی تحلیل‌ها و اخبار نادرست در برخی رسانه‌ها در ۶ محور دلایل خود را مطرح کرد.

  • لوگو رجا ۱۳۹۷-۱۰-۰۵ ۱۰:۳۲

    مدیرعامل رجا اعلام کرد:

    آغاز فعالیت ستاد سفرهای ریلی نوروزی ۹۸

    به منظور برنامه‌ریزی برای خدمات‌دهی مطلوب به مسافران نوروزی سال ۱۳۹۸، ستاد سفرهای نوروزی شركت حمل‌ونقل ریلی رجا با برگزاری نخستین جلسه آغاز به كار كرد.

  • لوگو رجا ۱۳۹۷-۰۹-۲۴ ۱۵:۴۷

    بر اساس ارزيابی شركت بازرسی كيفيت و استاندارد ايران

    رجا موفق به اخذ سه ستاره کیفی شد

    بر اساس ارزيابي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران (ISQI)، شرکت حمل ونقل ریلی رجا با امتیاز ۸/ ۷۷ در بخش ارائه‌ خدمات حائز رتبه ۲ و موفق به اخذ سه ستاره کیفی شد.

  • تسلیت ۱۳۹۷-۰۸-۲۵ ۱۲:۵۸

    مدیرعامل شرکت حمل‌‌ونقل ریلی رجا

    تأمین تجهیزات ریلی با دستور و پیگیری مرحوم نوربخش عملیاتی شد

    مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا در پیامی در گذشت رئیس سازمان تامین اجتماعی را تسلیت گفت و به بیان خاطره‌ای از آخرین دیدار خود با وی پرداخت و تاکید کرد: دستور محکم و فوری مرحوم نوربخش برای خرید تجهیزات ریلی در روزهای گذشته فراموش نمی شود.

  • لوگو رجا ۱۳۹۷-۰۸-۱۴ ۱۳:۴۸

    با شرکت در مسابقه شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا:

    کتاب بخوانید و رایگان سفر کنید

    شركت حمل‌ونقل ریلی رجا به مناسبت روز کتاب و کتاب‌خوانی (۲۴ آبان) و با هدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و آشنایی بیشتر هم‌وطنان با حمل‌ونقل ریلی و مسافرت با قطار، اقدام به برگزاری مسابقه كتاب‌خوانی می‌كند.