شناسهٔ خبر: 100080 - سرویس هوایی

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی تاکید کرد:

لزوم حفظ بالاترين سطح آمادگی و انسجام بين دست اندرکاران عمليات زمستانی

فرودگاه مشهد مديرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی در کميته عمليات زمستانی فرودگاه مشهد، خواستار بالاترين سطح هماهنگی و آمادگی کليه ارگان‌های فرودگاه مشهد و شرکت‌های هواپيمايی برای پروازهای فصل سرما شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در جلسه‌ای که با حضور نمایندگان کلیه واحدها و ارگان‌های نظامی و انتظامی و همچنین شرکت‌های هواپیمایی و شرکت‌های هندلینگ کننده در تالار پرواز مجتمع رفاهی اداره کل فرودگاه‌های استان تشکیل شد، راهکارهای خدمات رسانی ایده آل و مطلوب به مسافران و زائران در پروازهای فصل سرما مرور و بررسی شد و کارشناسان حوزه های مختلف فرودگاهی در خصوص هماهنگی کارآمد فی مابین تمامی اعضا در مواقع بارش نزولات آسمانی، برفروبی و عملیات زمستانی/ یخ زدایی محاوط پروازی و هواپیماها رایزنی و بحث و گفتگو کردند.

امانی بنی مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی ضمن تاکید چندباره بر حفظ بالاترین سطح آمادگی و انسجام بین دست اندرکاران عملیات زمستانی گفت: برای ارایه بهترین خدمات به مشتریان فرودگاهی در پروازهای فصل سرما و کاهش حداکثری تاخیرات پروازی خواستار تعامل و هم‌افزایی هر چه بیشتر بین یکایک مجریان عملیات زمستانی فرودگاه مشهد هستم؛ و برای نیل به این هدف بیشترین نظارت و رصد بر فرآیند خدمات رسانی ارگان‌ها اعمال خواهد شد.

امانی بنی در ادامه خاطر نشان کرد: شرکت‌های هواپیمایی و شرکت‌های هندلینگ کننده با آمادگی و انسجام و تامین تجهیزات زمستانی کافی، بروزرسانی امکانات پروازی تخصصی فصل سرما و یخبندان، آموزش پرسنل، نظارت کامل و پای کار بودن روسای ایرلاین‌ها و پاسخگویی به مشتریان فرودگاهی زمینه ی رضایتمندی زایران و مسافران را فراهم کنند.

مدیرکل فرودگاه های استان همچنین به ضرورت سرعت عمل بالا در مواقع برفروبی و سرعت عمل در یخ زدایی هواپیماها اشاره کرد و افزود: استفاده از تجهیزات مدرن فرودگاهی و بکارگیری پرسنل مجرب و دارای مهارت در این زمینه کمک بسزایی به انجام به موقع پروازها خواهد کرد و رضایتمندی مسافران در اولویت باشد.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه بین المللی مشهد؛ مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی خبر از تجهیز ناوگان ماشین آلات زمستانی فرودگاه مشهد به خودروی جدید و مدرن مایع پاش خبر داد که به گفته وی بسیاری از مشکلات فرآیند یخ زدایی محاوط پروازی را حل خواهد کرد.