شناسهٔ خبر: 100129 - سرویس استان‌ها

مدیر کل راه و شهرسازی استان خبر داد:

برگزاری انتخابات میاندوره‌ای سازمان نظام کاردانی ساختمان استان گلستان در دی‌ماه سال جاری

حسین محبوبی مدیر کل راه وشهرسازی استان گلستان از برگزاری انتخابات میاندوره ای اعضای هیات مدیره و بازرسان سازمان نظام کاردانی ساختمان استان در دیماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، "حسین محبوبی" اظهار داشت: اقدامات اولیه آمادگی در حوزه معاونت مسکن و ساختمان این اداره کل انجام شده است و احکام اعضای دستگاه نظارت  و هیات اجرایی استان ابلاغ شده است. 

محبوبی افزود : انتخاب اعضای  هیات اجرایی استان طبق مفاد ماده ۲۳ آیین نامه اجرایی قانون انجام شده است.

وي ادامه داد : مهلت پذیرش تقاضای نامزدهای عضویت در هیات مدیره از روز چهارشنبه ۲۱مهر سال‌جاری آغاز شده و  تا ۱۶ آبان  ادامه خواهد داشت. بعد از پایان مهلت پذیرش، فرآیند بررسی وضعیت متقاضیان آغاز  و اقدامات لازم جهت دریافت استعلام از مراجع ذیربط ظرف  یک ماه  انجام می پذیرد و تصمیم نهایی در خصوص صلاحیت نامزدها اتخاذ شده و در هفته آخر آذر ماه جاری به نامزدهای رد صلاحیت شده اعلام خواهد شد.

وی افزود: پس از وصول شکایات و رسیدگی به آنها ، نظر قطعی در مورد کلیه نامزدها اعلام خواهد شد و نهایتاً پس از تایید اولیه  نامزدها ی عضویت در هیات مدیره سازمان استان و اعلام نظر اولیه به هیات اجرایی ،فهرست نهایی از سوی دستگاه نظارت استان تایید خواهد شد. فهرست نهایی نامزدها از روز سه شنبه ۷ دی ماه سال‌جاری در روزنامه محلی یا کثیرالانتشار منتشر خواهد شد.

محبوبی خاطرنشان کرد: انتخابات میاندوره ای اعضای هیات مدیره  و بازرسان سازمان نظام کاردانی  ساختمان استان  در ۲۴ دیماه سال جاری بطور همزمان در سراسرکشور برگزار می‌شود.