شناسهٔ خبر: 100140 - سرویس وزارتی

طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی انجام شد:

انتصاب محمد محمدی‌بخش به سمت رییس سازمان هواپیمایی کشوری

محمد محمدی‌بخش محمد محمدی‌بخش با حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی به سمت معاون وزیر و رییس سازمان هواپیمایی کشوری منصوب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در حکمی به استناد تصویب‌نامه شماره ۸۶۸۱۸/ت ۵۹۲۹۳ مورخ یکم آبان ۱۴۰۰ هیات وزیران، محمد محمدی‌بخش را به عنوان معاون وزیر و رییس سازمان هواپیمایی کشوری منصوب کرد. 

از جمله ماموریت‌های محوله به رییس جدید سازمان هواپیمایی کشوری می‌توان به توجه جدی به ایمنی هوانوردی مطابق با استانداردهای بین‌المللی، توسعه و نوسازی ناوگان هوایی کشور، توسعه شبکه پروازی در سطح کشور به منظور بهره‌مندی تمام مناطق اعم از برخوردار و کم‌برخوردار از عدالت توزیع این شبکه و ارتقای استانداردهای پروازی و توسعه و نوسازی ناوبری هوایی کشور اشاره کرد.

 استفاده از ظرفیت‌های داخلی و ملی در توسعه و ایمنی صنعت هوانوردی کشور و بهره‌گیری از دانش و نواوری‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، ارتقای سطح کیفی خدمات‌رسانی به مردم،افزایش توافقات بین‌المللی در راستای توسعه شبکه پروازی در سطح بین‌المللی و توسعه کسب‌وکارهای مرتبط در صنعت هوانوردی با به کارگیری ظرفیت متخصصان داخلی دیگر ماموریت‌هایی هستند که وزیر راه و شهرسازی به محمدی‌بخش محول کرده است.