شناسهٔ خبر: 100142 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد:

پیشرفت ۸۰ درصدی ساخت بیمارستان شریعتی

محبت خواه5.jpg در پی واگذاری زمین ۶/۸ هکتاری به بیمارستان جدیدالاحداث شریعتی، پیشرفت پروژه مذکور به ۸۰ درصد رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در این خصوص گفت: زمین مرغوب ۶/۸ هکتاری واگذار شده به دانشگاه ایران در انتهای بزرگراه خرازی با کاربری درمانی در سال ۹۶ تبدیل به بیمارستان ۱۱۰۰ تخخوابی شریعتی شده و امروز به پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی رسیده است که پیش بینی می شود تا پایان تابستان سال ۱۴۰۱ یعنی کمتر از یکسال آینده این پروژه بزرگ و مهم ملی به بهره برداری برسد.

وی ابراز امیدواری کرد در زمان واگذاری زمین به دانشگاه ایران مطابق توافقات مقرر شد این بیمارستان بزرگ پذیرای هموطنانمان از حوزه غرب کشور بالاخص استان های کرج، قزوین، زنجان و ... باشد.

محبت خواه در پایان از واگذاری قطعات دیگری از زمین با کاربری درمانی به این بیمارستان بزرگ در آینده نزدیک در راستای برآورده شدن نیازهای احصاء شده و روند تکمیل این بیمارستان فوق تخصصی خبر داد و گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به نمایندگی از سازمان ملی زمین و مسکن تا چند سال پس از واگذاری اسناد و کاربری زمین های اعطاء شده را رصد می کند تا مطابق با موافقتنامه ها موارد قانونی صورت پذیرد و در صورت هر گونه تخلف زمین های اعطا شده باز پس گرفته خواهند شد.