شناسهٔ خبر: 100189 - سرویس مسکن و شهرسازی

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی:

پيشرفت فيزيكی بيمارستان خمين به ۹۲ درصد رسيد

بیمارستان خمین معاون وزير راه و شهرسازی به منظور بازديد از روند ساخت بيمارستان ۱۴۴ تختخوابی خمين به استان مركزی سفر كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی نبيان در بازديد از پروژه ساخت بيمارستان ۱۴۴ تختخوابی خمين از پيشرفت ۹۲ درصدی اين پروژه خبر داد و گفت: تلاش مضاعفی برای تكميل اين بيمارستان و تحويل آن به وزارت بهداشت در جريان است.

مدير عامل سازمان مجري ساختمان ها و تأسيسات دولتی و عمومی به مشخصات بيمارستان جديد خمين نيز اشاره كرد و  افزود: بيمارستان خمين با دو ساختمان ۲ و ۴ طبقه، در مجموع ۱۲ هزار مترمربع زيربنا دارد. همچنين بيمارستان خمين با ۴ اتاق عمل دارای بخش‌های اورژانس، درمانگاه، راديولوژی، بستری جراحی، داخلی، زنان و زايمان، كودكان و نوزادان خواهد بود.

نبیان ادامه داد: در بيمارستان جديد خمين فضای لازم برای ۸ تخت دياليز و تجهيزات آن در كنار ۱۸ تخت مراقبت‌های ويژه طراحی شده است.

به گزارش سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی، وی تأكيد كرد: تكميل بيمارستان خمين از اولويت‌های سازمان مجری است و به زودی شاهد تحويل اين بيمارستان به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی خواهيم بود.