شناسهٔ خبر: 100515 - سرویس هوایی

مديرکل فرودگاه‌های استان اصفهان خبر داد:

افزايش پروازهای فرودگاه بين‌المللی شهيد بهشتی اصفهان به شهر نجف

اپرون فرودگاه اصفهان مديرکل فرودگاه‌های استان اصفهان از افزايش پروازهای اين فرودگاه در مسير نجف اشرف خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسن امجدی گفت: در پی درخواست‌های مکرر مسافران محترم، شرکت‌های هواپیمایی آسمان و معراج با هماهنگی اداره کل فرودگاه‌های استان اقدام به برقرای پروازهای برنامه‌ای در مسیر نجف-اصفهان-نجف کرده‌اند.

امجدی افزود: پروازهای شرکت هواپیمایی معراج با هواپیمای ایرباس ۳۲۰  و با ظرفیت ۱۶۰ نفر در روزهای دوشنبه و جمعه هر هفته در ساعت ۱۴ از نجف وارد فرودگاه اصفهان شده و در ساعت ۱۵ فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی را به مقصد نجف ترک می‌کنند. همچنین پروازهای این شرکت در روزهای سه‌شنبه هر هفته در ساعت ۱۲:۳۰ به اصفهان ورود و در ساعت ۱۳:۳۰ از اصفهان خروج می‌کنند.

وی ادامه داد: شرکت هواپیمایی آسمان نیز با هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ با ظرفیت ۱۲۰ نفر، در روزهای چهارشنبه هر هفته با ساعت ورود ۱۶:۴۰ از نجف و ساعت خروج ۱۷:۴۰ از اصفهان و جمعه ها با ساعت ورود ۱۲:۴۵ از نجف و ساعت خروج ۱۳:۴۵ از اصفهان اقدام به جا‌به‌جایی مسافرین محترم می‌کند.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه‌های استان اصفهان؛ پیش از این جابه‌جایی زائران نجف در فرودگاه اصفهان، به صورت هفتگی توسط شرکت هواپیمایی کاسپین در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه صورت می‌گرفت که با برقراری پروازهای مذکور، مجموع تعداد پروازهای در حال انجام در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان به مقصد نجف و بالعکس، به ۱۶ پرواز در هفته افزایش یافت.