شناسهٔ خبر: 100523 - سرویس استان‌ها

در پی وقوع زمین لرزه شدید در استان هرمزگان:

کندی تردد در بخشی از محور حاجی آباد- بندرعباس به دلیل رانش و نشست زمین/رانندگان نکات ایمنی را رعایت کنند

کندی تردد در بخشی از محور حاجی آباد_بندرعباس به دلیل رانش و نشست زمین/رانندگان نکات ایمنی را رعایت کنند اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان در خصوص رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان به دلیل رانش و نشست زمین و احتمال وقوع ریزش کوه در پس‌لرزه‌های احتمالی، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (هرمزگان)، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان در خصوص رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان به دلیل رانش و نشست زمین و  احتمال وقوع ریزش کوه در پس‌لرزه‌های احتمالی، اطلاعیه ای صادر کرد.

به اطلاع رانندگان عزیز و کاربران جاده می رساند، به دلیل وقوع زمین لرزه مورخ ۲۳ آبانماه، تمهیدات لازم را اتخاذ نموده و ضمن رعایت نکات ایمنی، به توصیه‌های راهداران و اکیپ‌های مستقر در محورهای مواصلاتی توجه داشته باشند.

شایان ذکر است؛ از کیلومتر ۹۵ محور حاجی آباد به بندرعباس، محدوده‌های گردنه ذرتو، پل زیرگذر سیاهو، پل زیرگذر گیشان غربی تا کیلومتر ۱۳۰ تونل شهید میرزایی، به دلیل رانش و نشست زمین تردد به کندی صورت می‌گیرد و لازم است احتیاط لازم به منظور حفظ جان و جلوگیری از صدمات و آسیب های احتمالی از سوی رانندگان انجام شود.

متذکر می‌شود؛ با توجه به اعلام مدیریت بحران استانداری هرمزگان و احتمال وقوع پس لرزه های متعدد، امکان ریزش مجدد کوه در حاشیه جاده‌ها و راهها وجود دارد که از شهروندان و کاربران جاده ای تقاضا داریم، ضمن رعایت نکات ایمنی نهایت همکاری را با راهداران و اکیپ های راهداری مستقر در طول محورهای مواصلاتی به عمل آوردند.