شناسهٔ خبر: 100565 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی؛

مهلت ثبت‌نام در سامانه نهضت ملی مسکن تا ۱۵ آذر تمدید شد / تاکنون بیش از ۱۲ هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن در استان ثبت نام کردند

تاکنون بیش از 12 هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن در استان ثبت نام  1 مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از تمدید مهلت ثبت‌نام در سامانه نهضت ملی مسکن تا ۱۵ آذرماه سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، قاسم قاسمی تصریح کرد: در پی افزایش تقاضای تمدید مهلت ثبت‌نام در سامانه نهضت ملی مسکن، نام‌نویسی در این طرح تا ۱۵ آذر ماه تمدید شد و متقاضیان عزیز می‌توانند ثبت‌نام در مرحله اول نهضت ملی مسکن را در سامانه مربوطه به آدرس saman.mrud.ir  انجام دهند.

وی به تعداد ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن در استان اشاره کرد و افزود:  تا تاریخ ۲۵ آبان ۱۴۰۰، دوازده هزار و ۲۴۱ متقاضی در استان خراسان شمالی ثبت نام کرده اند، که با توجه به اینکه وزارت راه و شهرسازی سهم استان خراسان شمالی را سالانه حدود ۱۲ هزار واحد از یک میلیون واحد مسکن در کشور اعلام کرده بود، ظرفیت ثبت نام همچنان باقی است.

مهندس قاسمی در ادامه اضافه کرد: در آشخانه ۱۴۲۴ متقاضی، اسفراین ۱۸۵۶ متقاضی، ایور ۹۱ متقاضی، بجنورد ۵۶۴۴ متقاضی، تیتکانلو ۱۹ متقاضی، جاجرم ۸۲۱ متقاضی، درق ۱۵۲ متقاضی، راز ۶۵ متقاضی، شیروان ۱۷۷۷ متقاضی و گرمه ۳۹۲ متقاضی  که در کل ۱۲۲۴۱ متقاضی در استان تا امروز ثبت نام کردند.

لازم به ذکر است براساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، استان خراسان شمالی سالانه می بایست حدوداً ۱۲ هزار واحد مسکن احداث کند که طی ۴ سال با احداث تقریباً ۴۶ هزار واحد مسکن براساس سرانه جمعیتی به نرم کشوری خواهد رسید.