شناسهٔ خبر: 100600 - سرویس استان‌ها

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان خبر داد

تمدید مهلت ثبت نام طرح جهش تولید مسکن در خوزستان تا ۱۵ آذرماه

پناهی فر معاون مسکن خوزستان معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان از تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان مسکن در طرح جهش تولید در استان تا ۱۵ آذرماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، محمدحسین پناهی‌فر با بیان این مطلب، اظهار کرد: ثبت نام متقاضیان مسکن در قالب قانون جهش تولید مسکن از ۲۸ مهرماه در سامانه ثمن آغاز شد و مهلت ثبت نام تا ۲۸ آبان ماه ادامه داشت اما اکنون این مهلت زمانی تمدید شده است.

وی افزود: براساس اعلام وزارت راه و شهرسازی با توجه به افزایش تقاضا، مهلت ثبت نام در طرح جهش تولید مسکن از طریق سامانه ثمن تا تاریخ ۱۵ آذرماه تمدید شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: براساس رایزنی‌های انجام‌شده با وزارت راه و شهرسازی و همچنین تامین زمین، در حال حاضر متقاضیان در ۳۱ شهر خوزستان می‌توانند برای ثبت نام در این طرح تا ۱۵ آذرماه اقدام کنند.

پناهی‌فر ادامه داد: متقاضیان مسکن در خوزستان می‌توانند با مراجعه به سامانه ثمن (saman.mrud.ir) سامانه جهش تولید مسکن، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود: اهواز، شیرین شهر، رامین، ماهشهر،حمزه، دزفول، شوشتر، لالی، هفتکل، میانرود، امیدیه، بندرامام خمینی، رامهرمز، رامشیر، ملاثانی، هویزه، سردشت، شادگان، شیبان، صفی آباد، تشان، آبادان، خرمشهر، آغاجاری، چوئبده، اروندکنار، باغملک، ایذه و سوسنگرد، ۳۱ شهری هستند که مردم می‌توانند در این شهرها نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی هیچگونه محدودیتی برای پذیرش متقاضیان وجود ندارد و تلاش می‌شود تا تمامی متقاضیان حائز شرایط از امکانات ایجاد شده بهره‌مند شوند. بنا بر اعلام دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی، امکان ثبت‌نام به شکل شبانه‌روزی برای متقاضیان فراهم است.