شناسهٔ خبر: 100723 - سرویس استان‌ها

به مناسبت آغاز هفته بسیج؛

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت. متن پیام علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به شرح ذیل است: 

بسمه تعالی                                                      

"بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد" امام راحل عظیم الشأن (ره)   

فرا رسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان گرانقدر و غیور صمیمانه تبریک عرض می نمایم.    

حقیقتاً بسیج لشکر مخلص خداست و در هر نقطه‌ای از میهن عزیزمان حضور یافته، حماسه و افتخار آفریده و بر سرزمین سبز و شکوفای میهن و آسمان نیلگون وطن، نقشی از عشق، شور و خلوص تنیده و اندیشه ای زلال از خدمت خالصانه و حضور عاشقانه را بر پهنه جغرافیای ایران جاری و ساری ساخته است. بسیج تندیس پایداری و رمز جاوید مبارزه ومخاصمه با بیدادگران است و بسیجیان، بلند همتانی هستند که به دور از وسوسه های دنیا و بی رغبت به جاذبه های زندگی در سایه ایمان خالص و عمل صالح جامه جهاد بر تن کردند و در صف مجاهدان فی سبیل الله قرار گرفتند و بدین سان به حیاتی طیبه دست یافتند.  
حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های این مجموعه انقلابی، تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبود بلکه در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است.  

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، آغاز هفته بسیج را به ملت بزرگ ایران، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان عزیز به ویژه همکاران گرانقدر در مجموعه بزرگ راه و شهرسازی تبریک و تهنیت عرض می کنم و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی را مسألت می‌نمایم.