شناسهٔ خبر: 100725 - سرویس هوایی

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران:

بهسازی ترمينال قديم خارجی کمبود فضا در فرودگاه اهواز را رفع می‌کند

فرودگاه اهواز رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در سفر به اهواز، از پروژه‌ها و قسمت‌های مختلف فرودگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیاوش امیرمکری در بدو ورود به فرودگاه اهواز طی نشستی با حضور مدیرکل فرودگاه، معاونین، کارشناسان و مشاور پروژه بهسازی ترمینال خارجی قدیم فرودگاه به متراژ ۳۲۰۰ مترمربع که به زودی مراحل بهسازی آن آغاز و به ترمینال داخلی فعلی الحاق خواهد شد، در جریان چگونگی اجرای این پروژه قرار گرفت.

رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در این نشست بر تلاش جهت استفاده از مصالح جدید و با کیفیت در اجرای پروژه و همچنین زیباسازی محیطی ترمینال تاکید کرد.

امیرمکری طی بازدید از ترمینال داخلی فعلی نیز به توسعه سالن ترانزیت این ترمینال اشاره کرد و گفت: با توجه به حجم پرواز و مسافر در فرودگاه اهواز، کمبود فضا در این ترمینال به خوبی احساس می‌شود که با بهسازی ترمینال خارجی قدیم و الحاق آن به ترمینال فعلی این مشکل نیز مرتفع خواهد شد. 

وی همچنین در بازدید از ترمینال خارجی جدید نیز در جریان ایجاد تونل مسقف مسافری جهت ورود به ترمینال خارجی با توجه به شرایط آب و هوایی خوزستان قرار گرفت.

دیوار حفاظتی شمالی و کاشت 75 اصله نخل در مسیر ورودی به فرودگاه از جمله بخش‌هایی بود که مورد بازدید رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه‌های خوزستان؛ در این سفر مصطفی صفایی معاون عملیات فرودگاهی و نوروزی، مشاور پزشکی مدیرعامل وی را همراهی می‌کردند.