شناسهٔ خبر: 100743 - سرویس استان‌ها

با حضور مدیرکل و معاونین در حال برگزاری است؛

دور جدید برنامه های فشرده و منسجم اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در کمیته تخصیص زمین نهضت ملی مسکن

ملی.jpg جلسات کمیته تخصیص زمین با حضور مدیرکل ، معاونین و کارشناسان با هدف تامین زمین نهضت ملی مسکن با پویایی ،انسجام و برنامه ریزی در اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران) این جلسات با معرفی زمین های اعلامی توسط بانک زمین و روسای ادارات شهرستانی با بررسی موارد زیرساختی، جانمایی‌ها و امکان خدمات‌رسانی شرکت‌های خدمات‌رسان آب و برق و گاز جهت تامین زمین‌های نهضت ملی مسکن چه در فاز اول اعلامی و چه در سایر فازها و همچنین تامین زمین جهت شهرک‌سازی‌های جدید و ارائه به کمیسیون ماده ۵ در استانداری تهران به صورت فشرده ادامه دارد.

همچنین تعریف روند نمای سرمایه گذاران و متقاضیان حقیقی مشارکت کننده در طرح نهضت ملی مسکن توسط معاونت‌های املاک و حقوقی ، شهرسازی و معماری و مسکن و ساختمان به زودی تهیه شده و روی پورتال اداره کل راه و شهرسازی استان تهران قرار خواهد گرفت تا سرمایه گذاران و مشارکت کنندگان بتوانند به سرعت و سهولت در طرح مذکور شرکت کنند.

لازم به ذکر است در این جلسات پلاک‌های متعددی از شهرستان‌های اسلامشهر ، رباط کریم، ملارد، شهریار، قرچک، ورامین، دماوند و فیروزکوه مورد بررسی قرار گرفته و مقرر شد روسای شهرستان‌های مربوطه مدارک و مستندات لازم در خصوص هر پلاک را به معاونت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران جهت اقدامات بعدی ارسال کنند.

این در حالی است که سه شنبه هفته جاری و در شورای مسکن مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران مجموع آورده این جلسات و پلاک‌های نهایی را جهت فاز اول نهضت ملی مسکن به استاندار تهران و رئیس شورای مسکن استان اعلام خواهد کرد.