شناسهٔ خبر: 100763 - سرویس استان‌ها

مدیر کل راه و شهرسازی استان خبر داد:

واگذاری ۴۶ قطعه زمین به خانواده‌های شهدا و جانبازان سیستان و بلوچستان

عطاء اله اکبری.jpg مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: ۴۶ قطعه زمین از ابتدای سال جاری تاکنون توسط این اداره کل به منظور تامین مسکن خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان‌های سراوان، مهرستان و خاش واگذار شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، عطاء اله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: ۴۶ قطعه زمین از ابتدای سالجاری تاکنون توسط این اداره کل به منظور تامین مسکن خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان های سراوان، مهرستان و خاش واگذار شده است.

وی اظهار داشت: واگذاری این زمین ها براساس تفاهمنامه مشترک این اداره کل و بنیاد شهید و امور ایثارگران به ۱۰۹ خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان های ذکر شده در قالب دستور اقدام مشترک ساماندهی تامین مسکن جامعه هدف ایثارگران، خانواده شهدا و جانبازان اجرایی شده است.

اکبری ادامه داد: برای تسریع در واگذاری زمین به خانواده معظم شهدا و جانبازان سیستان و بلوچستان تمام مسیرهای تحقق آن بررسی و شیوه نامه مربوطه تنظیم شده است که بر این اساس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان باید افراد واجد شرایط دریافت مسکن را احصا و به اداره کل راه و شهرسازی استان اعلام کند و این اداره نیز پس از استعلام و تعیین افراد واجد شرایط، زمین مورد نظر را برای ساخت واحدهای مسکونی مشخص می کند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه  همه ما در مقابل شهدا، ایثارگران ‌و جانبازان و بزرگ منشی خانواده‌های آنان مسئول هستیم، افزود: زمین ها واگذار شده با کمترین قیمت و پس از انجام  قرعه کشی در اختیار خانواده معظم‌ شهدا و جانبازان قرار داده شده است.