شناسهٔ خبر: 100766 - سرویس هوایی

پيام مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران به مناسبت هفته بسيج؛

تحکيم وحدت ملی و مبارزه با هجمه‌های دشمنان با تکيه بر فرهنگ‌سازی نوين بسيج

سیاوش امیرمکری رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران در پيامی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسيدن روز بسيج، گفت : هرروز بيش از گذشته شاهد تسری هوشمندانه اين تفکر در ميان آحاد جامعه باشيم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیاوش امیرمکری، رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران در پيامی فرا رسيدن روز بسيج مستضعفان را تبريک گفت. متن پیام امیرمکری به این شرح است:

" بسیجى گل سرسبد خیل عظیم انقلاب و اسلام است. (مقام معظم رهبری)

از زمانی‌که امام خمینی(ره) با درایت بی‌نظیر خود، دستور تشکیل ارتش بیست میلیونی موسوم‌به "بسیج مستضعفین" را صادر نمودند، این یادگار ماندگار امام از جمله اساسی‌ترین عوامل در جهت خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان نظام بوده و هست.

بسیجی بودن درواقع یک ارزش و آمادگی برای دفاع از حق و پاسداری از آن است و در شرایط کنونی که هجمه‌های دشمنان قسم‌خورده میهن با ابزارهای رسانه‌ای و فرهنگی از هرسو روان است، بسیج و تفکر بسیجی می‌تواند با تکیه بر ابزارها و سلاح‌های نوین، نقش تعیین کننده‌ای در تحقق و تحکیم وحدت ملی و ارتقای مبادی حقوقی و تاریخی این اتحاد، ایفا کند.

▫️با این وصف، نتیجه کنش متقابل این ارگان فرهنگی در سطح جامعه که با ابزارهای ایجابی ممکن می‌شود، تحکیم سطح علایق و اعتقادات مردم به سرنوشت مشترک ایشان است.

▫️اینجانب، فرا رسیدن روز بسیج مستضعفان، موعد پاس‌داشت مقام این اسوه‌های دلاوری را تبریک می‌گویم و آرزومندم که در سایه الطاف الهی هرروز بیش از گذشته شاهد تسری هوشمندانه این تفکر در میان آحاد جامعه باشیم."