شناسهٔ خبر: 100781 - سرویس استان‌ها

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد:

بیش از ۲۴ هزارراننده ناوگان عمومی بین شهری مازندران کارت سلامت دارند

نصیری-مازندران معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد: بیش از ۲۴ هزارراننده ناوگان عمومی بین شهری مازندران کارت سلامت دارند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی( مازندران ) علی نصیری  با بیان اینکه کارت سلامت رانندگان که تأیید کننده سلامت جسمی و روحی رانندگی برای فعالیت می باشد، توسط مراکز مجاز مورد تایید سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای صادر می گردد .

وی ادامه داد:۱۱ مرکز تخصصی طب کار در استان جهت انجام معاینات پزشکی رانندگان ناوگان مسافری و باری در حال فعالیت است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بینایی سنجی، شنوایی سنجی، روانشناسی، معاینات پزشکی بالینی فرد نظیر فشار خون، نوار قلب و آزمایشات روتین مانند قند خون، چربی خون را از جمله آزمایشات انجام شده در این مراکز برشمرد.

 نصیری با قدردانی از تلاش های شبانه روزی رانندگان گفت: اخذ کارت سلامت از جمله شرایط بسیار مهم داشتن کارت هوشمند برای فعالیت حرفه‌ای رانندگان پرتلاش در بخش حمل و نقل جاده ای است.

وی افزود: رانندگان سخت کوش ناوگان باری و مسافری استان برای اخذ کارت سلامت باید با در دست داشتن معرفی نامه از مراکز صدور کارت هوشمند به مراکز طب کار سلامت شغلی رانندگان مراجعه نمایند.

وی در خاتمه گفت:۲۴ هزار و ۳۳۹ راننده پرتلاش با بیش از۲۴ هزار و ۱۸۹ ناوگان در بخش حمل ونقل کالا و مسافر در استان فعال هستند.