شناسهٔ خبر: 100875 - سرویس استان‌ها

در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد؛

رزمایش طرح زمستانی ترافیکی در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور

رزمایش ترافیکی زمستانی - کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه؛ در رزمایش طرح زمستانی پلیس اظهار داشت: تیم های خدمات رسان در طرح زمستانی با هدف تسهیل عبور و مرور و کاهش تلفات جاده ای در ایام زمستان در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه نهایت تلاش خود را به کار خواهند گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، فریبرز کرمی در رزمایش طرح زمستانی ترافیکی دستگاه های خدمات رسان استان در ستاد فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: تیم های خدمات رسان در طرح زمستانی با هدف تسهیل عبور و مرور و کاهش تلفات جاده ای در ایام زمستان در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه نهایت تلاش خود را به کار خواهند گرفت.

وی آغاز فعالیت نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای را همزمان با اولین بارندگی اعلام کرد و بیان داشت: به این منظور کلیه تجهیزات جانمایی شده است و کلیه نیروها و ماشین آلات راهداری آماده خدمات رسانی به هموطنان هستند.

کرمی با بیان اینکه آمادگی راهداری برای فصل سرما رسما از اول آبان‌ماه شروع شده است گفت: ۴۶ راهدارخانه ثابت و سیار، ۳۶۰ دستگاه ناوگان سبک و سنگین، ۵۰۰ نیرو راهدار و ۲۰۰ نفر پشتیبان برای خدمات‌رسانی در فصل زمستان در آماده باش کامل به سر می‌برند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: امسال با کمبود نیرو و ماشین آلات روبرو هستیم، ولی تمام تلاش مان را خواهیم کرد که با آمادگی کامل و شرایط سخت زمستانی، با بکارگیری علم، تجربه و تمامی امکانات بتوانیم خدمات مطلوبی به کاربران جاده ای ارائه نماییم.

وی همچنین از هموطنان خواست؛ پیش از سفر از طریق تماس با سامانه تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای که بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی است، اطلاعات آخرین وضعیت راه‌های کشور را دریافت کنند.