شناسهٔ خبر: 100914 - سرویس هوایی

به منظور آشنایی با روند اجرایی انجام شد:

بازديد حسابرس کل ديوان محاسبات از پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ و ترمينال‌های مهرآباد

فرودگاه مهرآباد حسابرس کل ديوان محاسبات در وزارت راه و شهرسازی از پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ و همچنين ترمينال‌های فرودگاه بين‌المللی مهرآباد بازديد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، زمانپور، حسابرس کل دیوان محاسبات در وزارت راه و شهرسازی به همراه نماینده حسابرسی در شرکت فرودگاه‌ها و مصطفی صفایی، معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ فرودگاه بین‌المللی مهرآباد و ترمینال‌های این فرودگاه بازدید کردند.

در جریان این بازدید از پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ، عوامل اجرایی پروژه توضیحات لازم را درباره این پروژه و نحوی اجرای آن به ویژه در زمینه احداث شبکه‌های زهکشی و استریپ‌سازی و همچنین فناوری‌های نوین به کار برده‌شده بیان کردند و در جریان بازدید از ترمینال‌های فرودگاه مهرآباد نیز مسئولان فرودگاه توضیحات لازم را درباره طرح‌های اجرایی در رابطه با ارتقای کیفیت خدمات فرودگاهی در پرترافیک‌ترین فرودگاه کشورمان ارایه دادند.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، زمانپور، حسابرس کل وزارت راه و شهرسازی نیز در این دیدار ضمن تشکر از دقت و استانداردسازی در اجرای این پروژه، بر مستندسازی روند اجرایی و دستورالعمل‌های تاکید کرد.