شناسهٔ خبر: 100995 - سرویس استان‌ها

در هشت ماهه امسال صورت گرفت:

جابه‌جایی بیش از ۴۱۸ هزار مسافر با ناوگان مسافربری جاده‌ای استان ایلام

جابه جایی مسافر.jpg مدیرکل راهداری و حل و نقل جاده ای ایلام از جابجایی ۴۱۸ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل مسافر این استان طی هشت ماهه امسال خبر داد و گفت: این میزان حمل مسافر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد رشد داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری ایلام)، نورالله دلخواه اظهار داشت: طی هشت ماهه امسال بیش از ۴۱۸هزار مسافر توسط ناوگان حمل ونقل استان جابه‌جا شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵درصد رشد داشته است.

وی گفت: این تعداد مسافر جابه‌جا شده در قالب ۹۲ هزار و ۸۹۷ سفر انجام شده که تعداد سفر هم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام با اشاره به استعلام الکترونیکی وضعیت سلامت مسافران گفت: با راه‌اندازی این سامانه تمام شرکت های مسافربری ملزم شده‌اند پیش از فروش بلیت وضعیت سلامت متقاضیان سفر با ناوگان مسافربری را استعلام و از فروش بلیت به افراد مبتلا به ویروس خودداری کنند.

وی عنوان کرد: مسافرانی که از ناوگان عمومی حمل‌ونقل مسافری استفاده می‌کنند درصورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند از طریق شماره تلفن گویا و شبانه روزی ۱۴۱ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، گزارش تخلف صورت گرفته را به اپراتورها ارائه کنند.

دلخواه خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۲۸۰ دستگاه ناوگان مسافربری جاده‌ای در استان ایلام فعال و کار جابه جایی مسافران را انجام می‌دهند.