شناسهٔ خبر: 101069 - سرویس وزارتی

عملکرد سه ماه نخست سازمان بنادر و دریانوردی حوزه سرمایه‌گذاری در دولت سیزدهم:

جذب سرمایه‌گذاری ۱۹ هزار و ۸۸۹ میلیارد ریالی بخش غیردولتی در بنادر تجاری/ سرمایه‌گذاری ۸ هزار و ۶۲۳ میلیارد ریالی برای توسعه و نگهداری زيرساخت‌های بنادر

ساحل هرمزگان جذب سرمایه‌گذاری ۱۹ هزار و ۸۸۹ میلیارد ریالی بخش غیردولتی در بنادر تجاری از جمله اقدامات سازمان بنادر و دریانوردی در سه ماهه نخست فعالیت دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه‌وشهرسازی، وزارت راه و شهرسازی با تدوین گزارشی به ارائه دستاوردهای این وزارتخانه در سه ماه نخست فعالیت دولت سیزدهم در حوزه‌‌های مختلف از جمله عملکرد سازمان بنادر و دریانوردی پرداخته است که در این زمینه در بخشی از این گزارش به دستاوردهای این سازمان در حوزه سرمایه‌گذاری در بنادر تجاری اشاره شده است.

بر اساس این گزارش ، سرمایه‌گذاری ۱۹ هزار و ۸۸۹ میلیارد ریالی بخش غیردولتی در بنادر تجاری در سه ماهه نخست فعالیت دولت سیزدهم در قالب دو قرارداد جذب شده است.

بدین‌ترتیب جذب این میزان سرمایه‌‌گذاری غیردولتی در بنادر، مجموع این دسته از سرمایه‌گذاری‌ها را به رقم ۱۹۵ هزار و ۱۸۵ میلیارد ریال در قالب ۳۴۸ قرارداد سرمایه‌گذاری افزایش داده است.

همچنین سرمایه‌گذاری ۸ هزار و ۶۲۳ میلیارد ریالی در زمینه توسعه و نگهداری زيرساخت‌های بنادر و سرمایه‌گذاری ۲۹ هزار و ۵۵۰ ميليارد ريالی در زمینه تجهيز بنادر از دیگر سرمایه‌گذاری‌های محقق شده در سه ماهه نخست دولت سیزدهم به‌شمار می‌رود.