شناسهٔ خبر: 101137 - سرویس استان‌ها

معاون حمل و نقل استان:

یک میلیون و ۲۶۱ هزار تن انواع کالا در ایلام جابه جا شد

کالا .jpg معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام گفت: بیش از یک میلیون  و ۲۶۱ هزار تن انواع کالا در هشت ماهه سالجاری  از طریق ناوگان حمل ونقل استان جابجا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایلام)، حافظ علی حسینی اظهار داشت: بیش از یک میلیون  و ۲۶۱ هزار تن انواع کالا در هشت ماهه سالجاری  از طریق ناوگان حمل ونقل استان جابجا شده است. این میزان حمل کالا توسط ۸۳ هزار و ۱۳۶سرویس (بارنامه) جابجا شده است.

وی گفت: سیمان، گندم و انواع مصالح ساختمانی بیشترین میزان کالاهایی بوده که در این مدت توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده است.

علی حسینی افزود: در صورت مشاهده تخلف، متخلفان به کمیسیون های رسیدگی به تخلفات سازمان راهداری معرفی و برابر ضوابط با آنها برخورد خواهد شد.

وی یادآور شد: به منظور کنترل و نظارت بر عملکرد شرکت ها و موسسات حمل و نقلی و اجرای دقیق قوانین و مقررات مربوطه، در جلسات كميسيون هاي مواد ۱۱ و ۱۲ استان ایلام به تخلفات شرکت ها حمل و نقلی  رسیدگی و تذکرات لازم صادر می شود.

معاون حمل ونقل ایلام خاطرنشان کرد: مردم می توانند از طریق شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ و یا تلفن گویای ۱۴۱ شکایات خود را جهت پیگیری به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام منعکس نمایند.

لازم به ذکر است ۵۳ شرکت حمل و نقل کالا در استان ایلام فعال دارند.