شناسهٔ خبر: 101175 - سرویس مسکن و شهرسازی

بازدید رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن وشهرسازی از کارخانه تولید مصالح ساختمانی دانش‌بنیان/تاکید بر حمایت از تولیدهای شرکت‌های دانش‌بنیان

بازدید رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی ضمن بازدید از کارخانه تولید مصالح ساختمانی دانش‌بنیان، راه‌های تسريع در پياده‌سازی قانون جهش توليد و نهضت ملی مسكن را حمايت از توليدات دانش‌بنيان و رفع موانع پيش‌روی صاحبان فناوری‌های نوين در حوزه توليد مصالح ساختمانی استاندارد و كارآمد، برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن وشهرسازی و هيئت همراه از كارخانه توليد مصالح ساختمانی دانش‌بنيان و دارای گواهينامه فنی مركز تحقيقات راه، مسكن و شهرسازی در استان خراسان رضوی بازديد کرد.

این بازدید در حاشيه برگزاری "جلسه هم‌انديشی ارتقای سطح عمران و آبادانی استان خراسان رضوی با رويكرد دانش‌بنيان" و در راستای تأسی به شعار سال ١٤٠٠ با عنوان توليد، پشتيبانی‌ها و مانع‌زدايی‌ها انجام شد.

محمد شکرچی‌زاده رئيس مركز تحقيقات راه، مسكن و شهرسازی در اين بازديد فنی ضمن ابراز خرسندی از ارتقای توانمندی كشور در توليد مصالح ساختمانی نوين، از تلاش‌های انجام شده و سرمايه‌گذاری هوشمندانه در اين زمينه قدردانی کرد.

وی آمادگی كامل مركز تحقيقات راه، مسكن و شهرسازی در اشاعه و پشتيبانی علمی از توليدات دانش‌بنيان به ويژه در بخش مصالح ساختمانی نوين را اعلام کرد.

به گزارش مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، شكرچی‌زاده امكان صنعتی دانش‌بنيان را كه با اتكا به خودباوری، نخبگان علمی، روحيه جهادی و بهره‌مندی از تجارب بين‌المللی حادث شده است را، ظرفيت كم‌نظيری برای رفع نيازهای متنوع كشور برشمرد و يكی از راه‌های تسريع در پياده‌سازی قانون جهش توليد و نهضت ملی مسكن را حمايت از توليدات دانش‌بنيان و رفع مشكلات و موانع پيش‌روی صاحبان فناوری‌های نوين به ويژه در حوزه توليد مصالح ساختمانی استاندارد و كارآمد، دانست.