شناسهٔ خبر: 101196 - سرویس استان‌ها

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌و‌بلوچستان تاکید کرد

 اهمیت توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل در جنوب سیستان‌وبلوچستان

راه و شهرسازی گلستان نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌وبلوچستان بر اهمیت توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل در جنوب استان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایرانشهر)، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌ و بلوچستان در دیدار جلال‌الدین قادری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان ضمن تاکید بر اهمیت توسعه زیرساخت های حمل و نقل در جنوب استان گفت: باید تلاش خود را در جهت افزایش بودجه و اختصاص بیشتر آن به کار گیرید.

امام جمعه زاهدان افزود: در صورت عملکرد مطلوب و به نتیجه رساندن طرح های مختلف دریافت بودجه در مراحل بعد با همکاری و مساعدت بیشتر از سوی مرکز همراه خواهد بود.

مدیر کل حمل و نقل جاده ای جنوب استان نیز در این دیدار به ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه پرداخت و گفت: حوزه جنوب استان از وسیع ترین کانون های راه روستایی کشور بوده و از مجموع هشت هزار کیلومتر راه روستایی تنها سه هزار کیلومتر آن آسفالت می باشد.

جلال الدین قادری خسارت و سرقت  به اموال و علائم راهنمایی و رانندگی را یکی از آسیب ها در حوزه جنوب استان عنوان کرد و خواستار فرهنگ سازی در این حوزه شد.