شناسهٔ خبر: 101367 - سرویس استان‌ها

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد؛

عملیات برف‌روبی در محورهای برف‌گیر استان کرمانشاه

عملیات برف روبی - کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره با به بارش برف در محورهای مواصلاتی استان، گفت: عملیات برف روبی در محورهای برف‌گیر استان کرمانشاه انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)  ، فریبرز کرمی اظهار داشت: با ورود سامانه بارشی جدید به استان کرمانشاه بارش برف و باران در استان آغاز شده و اکیپ‌های راهداری در آمادگی کامل برای پاکسازی محورهای مواصلاتی از برف و امداد رسانی قرار دارند.

وی افزود: بر اساس اعلام مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه بارش برف در شهرستان‌های سنقر و کلیایی و پاوه از ظهر امروز آغاز شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: عملیات برف‌روبی در محورهای پاوه به نوسود، نوسود به نودشه، سه راهی شهدا، پاوه به پلنگان ادامه دارد و اکیپ‌های راهداری همچنین نسبت به شن و نمک پاشی اقدام کرده‌اند.

کرمی بیان کرد: تاکنون در محورهای مواصلاتی شهرستان پاوه ۳۰ کیلومتر باند عملیات برف‌روبی و ۱۳ تن عملیات شن و نمک پاشی به منظور پیشگیری از یخ زدگی جاده‌ها صورت گرفته است.

وی با اشاره به بارش برف در محور گردنه خسروآباد شهرستان سنقر و کلیایی، خاطر نشان کرد: بارش برف در محور خسروآباد سنقر و کلیایی متوقف شده و ۳۰ کیلومتر باند عملیات برف‌روبی و ۲۰ تن شن و نمک پاشی مصرف شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: با تلاش مأموران راهداری استان کرمانشاه تمام محورهای مواصلاتی استان باز بوده و مشکلی خاصی وجود ندارد.

کرمی تاکید کرد: مردم می‌توانند پیش از سفر و تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای تماس حاصل کرده و از آخرین وضعیت راه‌ها با خبر شوند.