شناسهٔ خبر: 101376 - سرویس جاده‌ای

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر داد:

بارش باران و برف در محورهای کوهستانی نیمه شمالی کشور/ رانندگان مداوم اطلاعات راه‌ها را بررسی کنند

برف روبی خراسان شمالی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در برخی از محورهای کشور خبر داد.

حمیدرضا فرامرزی، کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وضعیت جاده‌های دوازدهم آذرماه را اعلام کرد و گفت: در برخی از محورهای کشور همچون استان‌های مازندران، سمنان، گلستان، خراسان شمالی و رضوی بارش برف و باران را داریم.

به‌گفته وی همچنین در برخی از محورهای استان یزد نیز بارش پراکنده باران گزارش شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور درباره وضعیت جوی محورهای شمالی کشور نیز اظهار داشت: در محورهای هراز و فیروزکوه شاهد بارش برف بودیم که اکنون قطع شده است و فعلا در این محورها باران می‌بارد.

فرامرزی محور چالوس را نیز دارای مه‌گرفتگی بیان کرد و گفت: در آزادراه‌های تهران-شمال و قزوین-رشت نیز بارندگی گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون در همه محورهای کشور ترافیک روان جریان دارد، تاکید کرد: رانندگانی که قصد تردد در این محورها و سایر محورهای کوهستانی در نیمه شمالی کشور را دارند، حتما همراه خود زنجیر چرخ داشته باشند؛ به‌ویژه رانندگانی که از سمت آذربایجان‌های شرقی و غربی و اردبیل قصد تردد به سمت خراسان را دارند، جوانب ایمنی را رعایت کنند.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور درباره وضعیت انسداد راه‌ها نیز توضیح داد: دیشب محور چالوس مسدود شد که از ساعت ۸:۳۰ امروز صبح باز شده است.

وی درباره وضعیت سایر محورها نیز گفت: فعلا محور مسدودی به واسطه شرایط جوی حاکم نداریم؛ با این حال مردم به صورت مرتب وضعیت راه‌ها را از طریق سایت و شماره تلفن ۱۴۱، اپلیکیشن‌های ۱۴۱ و سامانه 1000141 بررسی کنند.