شناسهٔ خبر: 101429 - سرویس استان‌ها

در شورای مسکن استان تهران مصوب شد؛

شهرجدید پردیس هرچه سریعتر برنامه زمانبندی پایان مسکن مهر را اعلام کند

شورای مسکن استان.jpg مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از دستور استاندار برای پایان پروژه های مسکن مهر استان تهران تا پایان سال ۱۴۰۰ و اعلام برنامه زمانبندی جدید در شهر جدید پردیس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، خلیل محبت خواه مدیرکل در جلسه شورای مسکن استان تهران گزارشی از آخرین وضعیت مسکن مهر اداره کل، بنیاد مسکن و شهرهای جدید پرند ،پردیس و اندیشه ارائه کرد.

وی گفت: تنها در دو شهر جدید پرند و پردیس واحدهای باقیمانده مسکن مهر داریم ، در شهر جدید پرند ۹۵ هزار و ۷۴۵ واحد مسکن مهر تکلیف بوده است که ۹۰ هزار و ۱۵۷ واحد در مرحله اتمام نازک کاری بوده و ۷ هزار و ۱۹۷ واحد باقیمانده است اما پیشرفت در پرند رو به رشد است و تا پایان سال عملیات اجرایی مسکن مهر به اتمام خواهد رسید، همچنین در شهر جدید پردیس ۸۴ هزار و ۱۴۲ واحد تعهد شهرهای جدید بوده است که ۷۶ هزار و ۳۳۶ واحد در مرحله اتمام است.

محبت خواه پیشرفت فیزیکی ساخت واحدها در پرند را ۹۸ درصد ولی در پردیس ۹۴ درصد اعلام کرد همچنین استاندار تهران در ادامه جلسه از شهر جدید پردیس خواست تا هرچه سریعتر نسبت به ارائه جدول زمانبندی اتمام پروژه ها با افق پایان سال ۱۴۰۰ اقدام کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در ادامه افزود: در شهر جدید پردیس ۴۰ هزار و ۳۰ واحد بدون برگزاری مراسم افتتاح در حال تحویل به متقاضیان است.

در این جلسه منصوری استاندار تهران به اداره کل تعاون صریحا دستور داد تا مشکلات تعاونی های مسکن مهر بنیاد مسکن را هرچه سریعتر مرتفع کنند و در جلسه آینده شورای مسکن گزارشی در این خصوص ارائه شود.

منصوری دولت سیزدهم را متعهد به انجام تعهدات دولت های پیشین دانست و گفت: از حق مردم به هیچ وجه کوتاه نمی آییم و پرونده پروژه مسکن مهر باید هرچه سریعتر بسته شود.