شناسهٔ خبر: 101532 - سرویس استان‌ها

رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم؛

نتایج اولیه پالایش متقاضیان مسکن از طریق سامانه ثبت نام اعلام می‌شود/ ثبت نام کنندگان به راه و شهرسازی مراجعه نکنند

مهدی رحیمی راد رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: فرآیند بررسی و پالایش متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن پروسه زمانبری است و ازدحام و مراجعه ثبت نام کنندگان به ساختمان این اداره کل موجب کندی و اختلال در این فرایند می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قم)، مهدی رحیمی راد اظهار داشت: براساس آخرین گزارش گیری از سامانه، تاکنون بیش از ۲۶ هزار متقاضی در سامانه مسکن ثبت نام کرده اند و پیش بینی می شود تا پایان مهلت یک ماهه ثبت نام این رقم افزایش قابل توجهی داشته باشد.

وی با اشاره به این که پالایش اولیه تمامی متقاضیان از طریق سامانه انجام می پذیرد افزود: به زودی نتایج اولیه از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام می شود و متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه و مشاهده پروفایل خود از نتایج پالایش مطلع شوند.

رحیمی راد با بیان این که طی چند روز گذشته در دو ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان شاهد ازدحام و مراجعه مکرر ثبت نام کنندگان هستیم توضیح داد: این مراجعات موجب اخلال در فرآیند اداری و کاری هر دو ساختمان می شود  و از متقاضیان تقاضا داریم تا اعلام نتایج اولیه از مراجعه به اداره کل راه و شهرسازی خودداری کنند.

وی بیان داشت: فرم ج تمامی متقاضیان به صورت سیستمی بررسی می شود و چنانچه نیاز به اقدام متقاضی برای حل مشکل فرم ج باشد از طریق این اداره کل و رسانه های جمعی اطلاع رسانی می‌شود.

رحیمی راد ابراز داشت: در حال حاضر برای تسهیل و تسریع در انجام خدمات، در واحد فرم ج افزایش نیرو انجام شده است و برنامه ریزی در خصوص برون سپاری آن در دستور کار این اداره کل است.

رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم در پایان اظهار داشت: از عموم ثبت نام کنندگان در خواست می‌شود به شایعات توجه نکنند و از طریق سامانه ثبت نام طرح مسکن، سایت اداره کل و کانال خبری "راه شهر کریمه" در دو پیام رسان بله و تلگرام کسب آگاهی و اطلاع کنند.