شناسهٔ خبر: 101594 - سرویس هوایی

به مناسبت فرا رسیدن ۱۶ آذر

مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران روز جهانی هواپيمايی را تبريک گفت

سیاوش امیرمکری رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران در پيامی به مناسبت روز هواپيمايی، حفظ اصول ايمنی و امنيت فرودگاه‌ها- پروازها و جلب رضايت مشتريان را حاصل ارتباطات چندسويه در صنعت هواپيمايی عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سياوش اميرمکری در پیامی روز جهانی هواپیمایی را تبریک گفت. در این پیام آمده است:« ۷۶ سال از تعيين روز جهاني هواپيمايي، با امضاي کنوانسيون بين‌المللي هواپيمايي کشوري گذشته است. در اين مدت، صنعت هوايي کشور فراز و نشيب‌های بسياری را پشت سر گذاشته است. بحران ناشي از فراگيري ويروس کرونا و مساله تحريم‌ها مهم‌ترين چالش‌هايي بود که به‌واسطه هم‌افزايي و همدلي فعالان صنعت هواپيمايي کشور مديريت شده و می‌شود.

در اين بين، حفظ اصول ايمني و امنيت فرودگاه‌ها و پروازها و همچنين جلب رضايت مشتريان در اين شرايط سخت به ارتباطات مرکبي حاصل از تعاملات چندسويه با ايکائو- به‌منظور انعکاس و نظارت بر اجراي دستورالعمل‌های ابلاغی سازمان جهانی هواپيمايی- ستاد ملی مقابله با کرونا و مسافران محترم پروازها نياز دارد که اين مهم، با همکاری دست‌اندرکاران اين صنعت در جهت حفظ پويايی صنعت هوايی کشور انجام گرفته است.

لازم مي‌دانم روز جهاني هواپيمايي را به رياست، مديران و پرسنل محترم سازمان هواپيمايي کشوري، همکارانم در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران، شرکت‌های هواپيمايی داخلی، شرکت‌های هندلينگ، مراکز تعمير و نگهداری هواپيما، موسسات آموزشی، شرکت‌های دانش‌بنيان و کليه ارگان‌ها و سازمان‌هايی که به نحوی با امر تامين ايمنی و امنيت سفر هوايی مرتبط هستند، تبريک عرض نموده و آرزوي بهروزي و موفقيت براي دست‌اندرکاران اين عرصه را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.»