شناسهٔ خبر: 101626 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فردوس اعلام کرد:

آغاز عملیات لکه گیری هندسی و روکش حفاظتی آسفالت محور فردوس. دیهوک

لکه گیری هندسی . فردوس - دیهوک.jpg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فردوس، از آغاز عملیات لکه گیری هندسی و آسفالت در محور فردوس دیهوک وسایر محور های این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی (خراسان جنوبی) رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فردوس، احمد آخوندی گفت: راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی فردوس و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، لکه گیری هندسی و روکش آسفالت در محور های شهرستان آغاز و اجرایی شده است.

وی ادامه داد: با توجه به آمار بالای تردد خوردوهای عبوری و ترانزیتی در محور های شهرستان فردوس و در راستای افزایش ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی، رفاه حال کاربران جاده‌ای و رضایت‌مندی عمومی،عملیات لکه گیری آسفالت ‌بصورت پیمانی از شهریور ماه سال جاری آغاز شده که برای اجرای این عملیات حدود  ۷۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

وی افزود: بخشی از این پروژه تکمیل و بخش دیگر آن در دست انجام است، اعتبار این پروژه بالغ بر۷۰میلیارد ریال است که با اجرای این عملیات ضمن رفع خرابی های موجود از پیشرفت خرابی‌ها به لایه‌های‌ زیرین و مابقی سطح رویه جلوگیری خواهد شد و رویه آسفالت بهسازی و سطح سرویس مناسبی به‌وجود خواهد آمد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فردوس، در پایان خاطرنشان کرد: از اولویت‌های مهم این اداره، ارتقاء وضعیت شبکه راه‌‌های مواصلاتی شهرستان است که این امر نیازمند روکش آسفالت در محورهای اصلی و روستایی است که با توجه به عمر بالای آسفالت این محورها، باعث ایجاد ترک‌هایی در سطح آسفالت شده که نیاز به روکش دارد. محدودیت اعتبارات، امکان اصلاح و روکش آسفالت تمامی راه‌های شهرستان را نمی‌دهد و از همین رو محورهای پرتردد در اولویت هستند.