شناسهٔ خبر: 101646 - سرویس وزارتی

طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی انجام شد؛

انتصاب مهدی نورایی به سمت سرپرست مرکز امور مجامع و نظارت بر قراردادها

مهدی نورایی مهدی نورایی با حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی به سمت سرپرست مرکز امور مجامع و نظارت بر قراردادها منصوب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در حکمی مهدی نورایی را به سمت سرپرست مرکز امور مجامع و نظارت بر قراردادها منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: نظر به تعهد، سوابق و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم شما را به سمت سرپرست مرکز امور مجامع و نظارت بر قراردادها منصوب می‌نمایم.

امید است با اتکال به الطاف الهی در اجرای سیاست‌های نظام و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه وزارتخانه اهتمام ویژه داشته و با تمتع از تجارب خویش در چارچوب قوانین و مقررات در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله و نیز نظارت دقیق، کارشناسی و مستمر به منظور صیانت از بیت المال موفق و موید باشید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهدی نورایی که دانش آموخته دکتری دانشگاه تهران است در سوابق خود عضویت در شورای معاونین و مدیر امور حقوقی سازمان پزشکی قانونی کشور، عضویت در کمیسیون تنقیح قوانین و مقررات قوه قضاییه، مشاور رییس دیوان عدالت اداری، معاون سازمان بسیج حقوقدانان کشور، کارشناس و پژوهشگر شورای نگهبان، دبیر قرارگاه قوه قضاییه مجمع عالی بسیج مستضعفین؛ دبیر اندیشکده حقوق مرکز همفکری راهبردی ماهر و دبیر حقوقی مجمع ادوار بسیج استان تهران و البرز را در کارنامه دارد.