شناسهٔ خبر: 101698 - سرویس ریلی

حمل‌ونقل ریلی در هفته‌ای که گذشت؛

جابه‌جایی بیش از ۴ میلیون و ۹۳۵ هزارتن کالا از شبکه ریلی بندر شهید رجایی در ۸ ماهه گذشته/وزارت راه پیشگام بهبود روابط ایران با همسایگان

ریل از اهم اخبار در حوزه حمل‌و نقل‎ ریلی در هفته‌ای که گذشت می‌توان به جابه‌جایی بیش از ۴ میلیون و ۹۳۵ هزارتن کالا از شبکه ریلی بندر شهید رجایی در ۸ ماهه گذشته و پیشگامی وزارت راه و شهرسازی در بهبود روابط ایران با همسایگان اشاره داشت.

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اهم اخباری که در هفته گذشته در حوزه حمل و نقل ریلی به وقوع پیوست به شرح زیر است:

جابه‌جایی بیش از ۴ میلیون و ۹۳۵ هزارتن کالا از شبکه ریلی بندر شهید رجایی در ۸ ماهه گذشته

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه امسال ۴ میلیون و ۹۳۵ هزارو ۹۵۳ تن انواع کالا از پایانه‌های ریلی بندر شهید رجایی به سراسر کشور حمل شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل،۴۹ درصد افزایش داشته است.

دیپلماسی حمل‌ونقل برای توسعه روابط با همسایگان

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به مذاکرات و توافقات صورت گرفته با با پاکستان، قرقیزستان. ترکمنستان و آذربایجان بر دیپلماسی حمل‌ونقل برای توسعه روابط با همسایگان تأکید کرد.

وزارت راه پیشگام بهبود روابط ایران با همسایگان

وزارت راه و شهرسازی در دوره کوتاه آغاز به کار دولت سیزدهم اقدامات گسترده‌ای را برای توسعه ترانزیت بین المللی انجام داده است.

توسعه همکاری شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در پروژه خط ۷ مترو تهران

شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با هدف ارتقاء کیفیت پروژه خط ۷ متروی تهران، در این پروژه مهم نقش آفرینی خواهد کرد.