شناسهٔ خبر: 101789 - سرویس استان‌ها

مدیرکل منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای:

تکریم نیروی انسانی مورد تأکید است

مدیرکل منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مدیرکل منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: تکریم نیروی انسانی مورد تأکید سازمان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)، ایرج دست نشان در جلسه شورای اداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان که با مدیرکل، معاونان و روسای ادارات این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: تکریم تمامی همکاران به ویژه همکاران بازنشسته و یا در آستانه بازنشستگی مورد تأکید سازمان به ویژه ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای می باشد.

وی افزود: تأکید داریم که تمامی کارهای مربوط به امور بازنشستگی همکاران توسط امور اداری ادارات کل به نحو احسن انجام شود.

مدیرکل منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بیان کرد: تکریم و حفظ جایگاه اجتماعی، ساماندهی، پیگیری مطالبات نیروی انسانی شاغل در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به عنوان سرمایه اصلی سازمان، از برنامه‌های جدی و اولویت‌دار است.

دست نشان گفت: برهمین اساس، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به عنوان یکی از اولین دستگاه ‌های اجرایی در سال ۱۴۰۰ نسبت به صدور احکام پرسنلی همکاران اقدام نمود و بلافاصله پس از صدور احکام، حقوق پرسنل طبق احکام جدید پرداخت شد که جا دارد از دست اندرکاران ستادی و استانی آن قدردانی کنیم.

وی ادامه داد: بروزرسانی مستمر سامانه های پاکنا و دیگر سامانه های مرتبط با نیروهای شرکتی باید در دستور کار امور اداری ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قرار گیرد.

مدیرکل منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تصریح کرد: علی رغم محدودیت های منابع مالی، این سازمان امسال موضوعات مرتبط با  خدمات رفاهی نیروهای خود را مورد توجه قرار داد.