شناسهٔ خبر: 101800 - سرویس استان‌ها

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان پردیس خبر داد:

رفع تصرف۱۰ هزار متر مربع از اراضی لوران بومهن

رفع تصرفات رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان پردیس از رفع تصرف و خلع ید در قسمتی از پلاک ثبتی ۲۰۴ اصلی موسوم به لوران و احقاق حقوق بیت المال در اراضی دولتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ مهدی صالحی رییس اداره راه و شهرسازی پردیس در این خبرگفت: پلاک ثبتی ۲۰۴ اصلی موسوم به لوران در شمال بومهن واقع شده و به عنوان اراضی ملی در مالکیت دولت بوده که همکاران حوزه شرق استان تهران بموجب احکام صادره از مراجع قضایی نسبت به خلع ید و رفع تصرف اقدام کردند.

مهدی صالحی همچنین گفت : طی دو حکم جداگانه از مراجع قضایی این اداره نسبت به خلع ید و رفع تصرف قسمتی از پلاک ۲۰۴ لوران اقدام نمود، در رفع تصرف اول قسمتی از پلاک مذکور به مساحت ۹۸۰۰ متر مربع آزاد شد و در مورد دوم ساخت و ساز مربوط به یک آپارتمان سه طبقه رفع تصرف شد که ارزش ریالی دو حکم جمعا ۵۰۰ میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه رفع تصرفات از اراضی دولتی یکی از مهم‌ترین چالش‌های اداره کل راه و شهرسازی استان تهران است،گفت: عملیات اجرای حکم قضائی مبنی بر باز پس گیری این اراضی تصرفی که اقدامات غیرقانونی بر روی آن انجام شده بود، با حضور عوامل نیروی انتظامی و یگان حفاظت شرق استان تهران  به مرحله اجرا درآمد.