شناسهٔ خبر: 101869 - سرویس هوایی

سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران:

برنامه‌های بلندمدتی برای صنعت حمل و نقل هوایی کشور ترسیم شده است 

محمد محمدی‌بخش صبح امروز ۲۱ آذرماه سال جاری، جلسه تودیع کاپیتان علیرضا برخور و معارفه کاپیتان محمد محمدی‌بخش با حضور معاونان و مدیران کل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در سالن اجتماعات هما برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، کاپیتان محمدی‌بخش، در جلسه تودیع کاپیتان علیرضا برخور و معارفه کاپیتان محمد محمدی‌بخش با حضور معاونان و مدیران کل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ضمن تقدیر از تلاش‌های کاپیتان برخور با اشاره به مشکلات هما در شرایط حاضر گفت: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما»، با ۶۰ سال پشتوانه، به عنوان ایرلاین مادر در صنعت هوانوردی محسوب می‌شود و این شرکت با برخورداری از کارکنان پرتلاش، مدیران قوی، توانمندی، تخصص و دانش بالای کارکنان در بسیاری از رویدادهای کشور حضور قوی داشته است.

وی افزود: چشم‌انداز آینده کشور در حوزه هوایی بسیار روشن و مشخص است؛ کارهای بزرگی در حوزه زیرساخت‌ها انجام شده است و برنامه‌های بلندمدتی برای صنعت حمل و نقل هوایی کشور ترسیم شده است که «هما» در این چشم‌انداز جایگاه ویژه‌ای دارد.

سرپرست "هما" با اشاره به چالش‌های پیش‌روی این شرکت، گفت: وجود توانمندی، تخصص و دانش مجموعه "هما"، چالش‌های پیش‌روی حال حاضر "هما" را کم‌رنگ می‌کند. این در حالی است که چالش‌ها و توانمندی‌های "هما" را رصد کرده و می‌شناسیم و بر این باور هستم این توانمندی کارکنان و مدیران هما است که می‌تواند چالش‌ها را از میان بردارد.

 وی در ادامه  تصریح کرد: «هما»  باید بتواند به نظام کمک نماید و در این مسیر قطعاً توان و قدرت حاکمیت را در کنار خود خواهد داشت. 

محمدی‌بخش گفت: فرهنگ «هما» ، فرهنگ غالب صنعت هوانوردی است که این فرهنگ یک پشتوانه برای ایرلاین ملی است و این فرهنگ در برابر با چالش‌های آن پررنگ است.

سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در پایان یادآور شد: خدمات «هما»  به کشور در تمامی مقاطع از جمله دفاع مقدس، تحریم  و سایر رخدادها همواره مثال‌زدنی بوده و برای تداوم این خدمات باید حاکمیت توجه خاص به "هما" داشته باشد.