شناسهٔ خبر: 102032 - سرویس استان‌ها

در دومین جلسه کارگروه توسعه مدیریت راه و شهرسازی خراسان شمالی انجام گرفت؛

تایید و تصویب ۵۳ مصوبه کمیته های ذیل کارگروه توسعه مدیریت

جلسه کارگروه توسعه خراسان شمالی جلسه کارگروه توسعه مدیریت راه و شهرسازی خراسان شمالی با حضور مدیرکل راه و شهرسازی و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، این جلسه با هدف تحلیل، ارزیابی و حل مسائل و مشکلات کلیه شاخص های اختصاصی و عمومی اداره کل با حضور قاسمی، مدیر کل راه و شهرسازی استان، حسین فرجی، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، معاونین اداره کل راه و شهرسازی، اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد و دبیران کمیته های ذیل کارگروه توسعه مدیریت و کارشناسان مربوطه در محل اداره کل برگزار شد.

قاسم قاسمی، مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی اظهار داشت: با توجه به ابلاغ دستورالعمل استقرار مدیریت دانش در سال ۱۴۰۰، نسبت به اجرا و استقرار مدیریت دانش در اداره کل در سال جاری تاکید و در ادامه به ارتقاء بهره وری نیز اشاره و خواستار هماهنگی واحد های مرتبط جهت اجرا برنامه های ارتقاء بهره وری دستگاه شد.

حسین فرجی، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خراسان شمالی نیز در این جلسه عنوان کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان رشد قابل توجهی در جشنواره شهید رجایی در سال ۹۹ (ارزیابی عملکرد دستگاه ها) نسبت به سال قبل در ارتقای رتبه داشته است که از تلاشهای مدیرکل و کلیه کارکنان همراه در این بخش تشکر میکنیم. همچنین در ادامه راهنمایی ها و قوانین و موارد ضروری در اجرا فرایند ارزیابی عملکرد را بیان نمودند.

شیدا ناصری، رییس اداره بازرسی،ارزیابی عملکرد وحقوق شهروندان راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: ۵۳ مصوبه در دومین جلسه کارگروه توسعه مدیریت به تصویب رسید که شامل مصوبات کمیته سرمایه انسانی، کمیته اصلاح ساختار و مدیریت عملکرد و سلامت اداری می باشد و در ادامه از همکاری بخش های مختلف معاونت ها تشکر کرد.

وی اظهار داشت: فرآیند ارزیابی عملکرد، کار تیمی است و باید همگی در این کار تیمی مشارکت داشته باشند تا در سال جاری اداره کل راه و شهرسازی استان بتواند به جایگاه واقعی خود دست یابد.

وی با تاكید بر اینکه هدف نهایی كارگروه توسعه مدیریت طراحی و نظارت بر سازو کارهای مناسب برای اجرایی کردن سیاست‌های نظام اداری و نظارت بر اجرای دقیق تكالیف و وظایف مقرر در قانون مدیریت خدمات كشوری است،  ضمن ارائه گزارش تحلیلی مشكلات مردمی، شناسایی گلوگاه های فساد خیز اداره، برنامه‌ریزی و انجام بازرسی‌های دوره‌ای جهت حفظ و تکریم حقوق شهروندی تاکید نمود.