شناسهٔ خبر: 102084 - سرویس استان‌ها

مراسم آموزش ارتقاء ايمني راكبان موتورسيكلت در شهرسان فسا برگزار شد؛

اهداي كلاه ايمني به موتورسواران فسايي

اهداي كلاه ايمني فسا یکی از طرح‌های مهم حوزه حمل و نقل استان فارس، اجرای طرح ارتقای ایمنی راکبان موتورسیکلت‌سوار است.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي (فارس)، یکی از طرح‌های مهم حوزه حمل و نقل استان فارس، اجرای طرح ارتقای ایمنی راکبان موتورسیکلت‌سوار است که در قالب‌های آموزشی و توزیع اقلام ایمنی در مناطق هدف طرح اجرا می‌شود. لذا در راستاي اين طرح، اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان فسا اقدام به برگزاري مراسم آموزش ارتقاء ايمني راكبان موتورسيكلت در اين شهرستان و اهداي ۴۰ عدد كلاه ايمني به راكبان موتورسيكلت كرده است.

 مهندس معبودي رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان فسا با اعلام اين خبر گفت: مراسم آموزش ارتقاء ايمني راكبان موتورسيكلت در شهرستان فسا با همكاري اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي اين شهرستان ، انجمن صنفي رانندگان كالا، شركت حمل و نقل كالاي كاميونداران و انجمن صنفي شركتهاي حمل و نقل كالاي شهرستان فسا برگزار و تعداد ۴۰ عدد كلاه كاسكت نيز بين موتورسواران توزيع شد.

گفتني است عدم استفاده از کلاه ایمنی در بیشتر تصادفات منجر به فوت شده و گاهی اوقات درمان آن هزینه‌های بسیار زیادی را برای خانواده‌ها به همراه دارد که فرهنگ‌سازی رانندگی ایمن و توزیع کلاه ایمنی، همچنین استفاده از آن می‌تواند از صدمات و خسارت تا حد زیادی جلوگیری کند.