شناسهٔ خبر: 102119 - سرویس استان‌ها

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری

تبریک هفته حمل و نقل  خراسان شمالی مدیرکل و رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان شمالی در پیامی هفته حمل و نقل ، رانندگان و راهداری را خدمت تلاشگران این عرصه تبریک گفت .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، قاسم قاسمی ، مدیرکل و رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان شمالی ، در پیامی هفته حمل و نقل ، رانندگان و راهداری را خدمت این قشر جامعه تبریک و تهنیت گفت .

متن پیام به شرح ذیل است :

اول دی ماه روز راهدار بنام افرادی است که سربازان خط مقدم جاده‌ها هستند. کسانی که کمتر از آنها نام‌برده می‌شود ولی حضورشان غیر قابل انکار است . راهدارانی که در سرمای طاقت‌فرسای زمستان و گرمای سخت تابستان و دوری از کانون گرم خانواده و در این شرایط خاص اقتصادی در راستای خدمت‌رسانی و برقراری تردد ایمن ، بازنگهداشتن محورهای مواصلاتی ، حمل کالاهای اساسی به اقصی نقاط کشور از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نمی‌کنند و کار را به خانواده ترجیح می دهند .

بدون تردید، گرامیداشت این هفته ، فرصتی است برای ارج نهادن به خدمات طاقت‌فرسای دست‌اندرکاران خستگی‌ناپذیر حمل‌ونقل و گرامیداشت مجاهدت‌های شبانه روزی و مخلصانه راهداران. ضمن ادای احترام به همه این عزیزان خدوم، اهتمام وتلاش شبانه روزی آنان را ارج می نهم.

اینجانب فرا رسیدن هفته حمل و نقل که یادآور ۲ مهم حماسه آفرینی غیور مردان ایران اسلامی در عرصه حمل و نقل به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس و دیگری ارج نهادن به تلاشهای شبانه روزی حافظان راههاست را به تمامی فعالان گرانقدر عرصه حمل و نقل درون و برون شهری اعم از جاده ای ، ریلی ، دریایی و هوایی تبریک عرض می نمایم .

امید دارم همچون گذشته با  تلاشهای بی شائبه همه عوامل دخیل در این صنعت، اعم از برنامه ریزان ، مجریان و فعالان صنعت حمل و نقل و پیروی از استراتژی های پیش بینی شده، هر چه بیشتر شاهد توسعه و ارتقاء ، خدمات این بخش باشیم .