شناسهٔ خبر: 102157 - سرویس مسکن و شهرسازی

با حضور رئيس مركز تحقيقات راه، مسكن و شهرسازی؛

مراسم غبارروبی مزار شهيدان گلزار شهدای شهر شيراز برگزار شد

غبارروبی هم زمان با بزرگداشت روز حمل و نقل رئيس مركز تحقيقات راه، مسكن و شهرسازی و هـيئت همراه در مراسم غبارروبی مزار شهيدان گلزار شهدای شهر شيراز حضور یافتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد شكرچي زاده رئيس مركز تحقيقات راه، مسكن و شهرسازي و هـيئت همراه به اتفاق مديران كل راه و شهرسازی و راهداري و حمل و نقل جاده استان فارس و جمعی از بسيجيان و پرسنل، در مراسم غبارروبی از مزار شهيدان از جمله شهيد قهرمان عباس دوران همچنين شهدای گمنام، شهداي مدافع حرم، امنيت و سلامت در محل گلزار شهدای شهر شيراز، شركت كردند.

رئيس مركز تحقيقات راه، مسكن و شهرسازي توفيق مجدد زيارت قبور شهدا و نجديد ميثاق با آرمان هاي والاي ستارگان آسمان جهاد، ايثار و شهادت را مايه مباهات دانست و ابراز اميدواري نمود تا ادامه دهندگان راستين راه شهيدان انقلاب اسلامی باشيم.

در ادامه، رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با همراهی مشاور خود در امور ايثارگران، با حضور در منزل شهيد والامقام رضا شيرمحمدي، اولين شهيد وزارت مسكن و شهرسازي سابق و مركز تحقيقات راه، مسكن و شهرسازي، از خانم كريمي، همسر شهيد شیرمحمدی تقدیر کرد. 

به گزارش مرکز تحقیقات راه،مسکن وشهرسازی، شكرچي زاده در اين ديدار كوتاه ضمن پاسداشت ياد و خاطره آن شهيد بزرگوار و ابلاغ سلام وزير راه و شهرسازي، آمادگي مركز را در خصوص حمايت و رفع هرگونه مشكل احتمالي در راستاي كيان خانواده شهيد  شيرمحمدي، اعلام کرد.