شناسهٔ خبر: 102162 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه خبر داد؛

ذخیره سازی هشت هزار تن ماسه و نمک برای راهداری زمستانی

تجهیزماشین آلات راهداری زمستانی (آذرشرقی).jpg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه گفت: برای طرح راهداری زمستانی امسال در مجموع هشت هزار تن ماسه و نمک در انبارهای راهداری این شهرستان ذخیره شده تا در مواقع لزوم و بحرانی از آن استفاده شود.

 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، ابراهیم شهریاری افزود: در سال جاری چهار اکیپ برفروبی در مرکز اداره، راهدارخانه سریاس، محور مره‌خیل و گردنه ملندو (سه راهی شهدا) مستقر و آماده خدمات رسانی است.

‌‌‌‌وی ادامه داد: ۳۵ نفر از عوامل راهداری با ۲۵ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک در راهداری زمستانی با بکارگیری تمام امکانات و تجهیزات در آماده باش کامل هستند تا کاربران جاده ای با اطمینان خاطر سفر کنند.

‌‌‌‌رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه اضافه کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی مسیر پاوه به شهرستان سروآباد استان کردستان در گردنه «تته» به دلیل خطر ریزش کوه، ابرش برف و نداشتن ایمنی بالا مسدود است.

‌‌‌‌شهریاری اظهار داشت: نیاز است مسافران ضمن تجهیز وسایل نقلیه خود به زنجیر چرخ، وسایل گرمایشی نیز همراه داشته باشند و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

‌‌‌‌شهرستان پاوه با بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده و ۶۲۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد.