شناسهٔ خبر: 102167 - سرویس استان‌ها

امام جمعه شهرستان خلخال:

همت والا و تلاش مجاهدانه راهداران استان اردبیل، ستودنی است

راهداران.jpg امام جمعه خلخال گفت: راهداران نگهبانان روزهای سخت جاده‌ها هستند و همت والای این نیروهای انقلابی و جهادی ستودنی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اردبیل)،حجت الاسلام کریم اسدی در دیدار با راهداران شهرستان خلخال به مناسبت آغاز هفته راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اظهار کرد: تلاش مجاهدانه راهداران در روزهای سخت و برفی و در تمام فصول سال ستودنی است.

وی با اشاره به تلاش مجموعه راهداری شهرستان خلخال با توجه به موقعیت کوهستانی شهرستان و توپوگرافی منطقه افزود: شرایط آب وهوایی و نعمات خدادادی در منطقه باعث شده که تلاش این مجموعه نسبت به سایر مناطق استان دو چندان باشد، ولی جایگاه خدمت این عزیزان راهدار در خدمت به مردم استان در شهرستان خلخال و مسافران و رانندگان مقبول درگاه حق است.

اسدی تجهیز و توسعه امکانات راهداری شهرستان خلخال را از مسؤولان استانی خواستار شده و بیان کرد: در هفته‌های اخیر نیز شاهد تلاش این مجموعه در کمک و امدادرسانی به مسافران بودیم که اقدامات راهداران شایسته است.

راه هشجین - سرچم با قرارداد ۳۴ میلیاردی در حال انجام است

رئیس اداره راهداری شهرستان وحمل ونقل جاده ای شهرستان خلخال نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت بیش از ۸ شرکت حمل و نقل در خلخال گفت: ساخت و ساز راه هشجین سرچم ادامه دارد و با قراردادی با اعتبار ۳۴ میلیارد تومان در حال انجام است.

معروف خسروی گفت: با پیگیری نماینده مردم خلخال و کوثر بعد از چندین سال پل روستای کمر با اعتبار بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان در حال انجام است.

عضو شورای اداری شهرستان خلخال خدمت بی منت به مردم را از افتخار راهداران عنوان کرد و گفت: ۹۰۸ کیلومتر راه روستایی، فرعی و بین شهری در این شهرستان وجود دارد که بهسازی، نصب علائم، ایمن‌سازی و رفع نقاط حادثه خیز از وظایف راهداری است و در تمام فصول این وظایف انجام خواهد شد.