شناسهٔ خبر: 102174 - سرویس استان‌ها

تبریک مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران به مناسبت هفته حمل و نقل وروز راهدار

محبت خواه 12.jpg مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در پیامی هفته حمل و نقل و روز راهداری را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در پیامی هفته حمل و نقل و روز راهداری را تبریک گفت. در متن این پیام چنین آمده است:امروزه حمل و نقل نقش مهمی در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دارد و جزء لاینفکی از زندگی روزمره به شمار می‌رود و قطعا یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین عوامل دستیابی به توسعه همه‌جانبه و گسترش عدالت اجتماعی نیز محسوب می‌شود.

در این راستا نبض توسعه اقتصادی در زندگی شهری و روستایی در دستان ارزشمند فعالان عرصه حمل و نقل می‌تپد، این قشر برای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند،

بی تردید کارآمدی، روز آمدی و توانمندی بخش‌های مختلف صنعتی، تولیدی، خدماتی و اجرای طرح ‌های سترگ توسعه و عمرانی در سایر بخش ها و جغرافیایی مرهون پویایی و بالندگی صنعت حمل و نقل است. روز حمل و نقل در تاریخ تحولات تاریخی ما، ایامی سرنوشت ‌سازی بوده و نقشی تعیین کننده در شکل گیری و انسجام شبکه حمل و نقل کشور ایفا نموده است.

اول دی ماه روز راهدار بنام افرادی است که سربازان خط مقدم جاده‌ها هستند. کسانی که کمتر از آن‌ها نام‌برده می‌شود ولی حضورشان غیر قابل انکار است . راهدارانی که در سرمای طاقت‌فرسای زمستان و گرمای سخت تابستان و دوری از کانون گرم خانواده و در این شرایط خاص اقتصادی در راستای خدمت‌رسانی و برقراری تردد ایمن ، بازنگهداشتن محورهای مواصلاتی ، حمل کالاهای اساسی به اقصی نقاط کشور از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نمی‌کنند و کار را به خانواده ترجیح می دهند .

بدون تردید، گرامیداشت این هفته ، فرصتی است برای ارج نهادن به خدمات طاقت‌فرسای دست‌اندرکاران خستگی‌ناپذیر حمل‌ونقل و گرامیداشت مجاهدت‌های شبانه روزی و مخلصانه راهداران. ضمن ادای احترام به همه این عزیزان خدوم، اهتمام وتلاش شبانه روزی آنان را ارج می‌نهم.

اینجانب فرا رسیدن هفته حمل و نقل که یادآور حماسه آفرینی غیور مردان ایران اسلامی در عرصه حمل و نقل به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس و دیگری ارج نهادن به تلاشهای شبانه روزی حافظان راههاست را به تمامی فعالان گرانقدر عرصه حمل و نقل درون و برون شهری اعم از جاده ای ، ریلی، دریایی و هوایی تبریک عرض می نمایم.

امید دارم همچون گذشته با  تلاشهای بی شائبه همه عوامل دخیل در این صنعت، اعم از برنامه ریزان، مجریان و فعالان صنعت حمل و نقل و پیروی از استراتژی های پیش بینی شده، هر چه بیشتر شاهد توسعه و ارتقاء، خدمات این بخش باشیم.