شناسهٔ خبر: 102256 - سرویس استان‌ها

در راستای صیانت از حقوق بیت المال

۱۴ هکتار از اراضی دولتی در شهرهای گشت و جالق سیستان و بلوچستان به بیت‌المال بازگردانده شد 

رفع تصرف ۳۳۰۰ متر مربع از اراضی دولتی شهر جالق رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سراوان در جنوب شرق  سیستان و بلوچستان گفت: حدود ۱۴ هکتار از اراضی دولتی شهرهای جالق و گشت در راستای صیانت از حقوق بیت المال توسط یگان حفاظت رفع تصرف شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، عبدالعلیم درازهی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان  از رفع تصرف حدود ۱۴ هکتار از اراضی دولتی شهرهای جالق و گشت در راستای صیانت از حقوق بیت المال توسط یگان حفاظت رفع تصرف این اداره خبر داد و افزود: این اقدام با همکاری مراجع قضایی و نیروی انتظامی اجرایی شد.

وی ادامه داد: یگان حفاظت راه و شهرسازی شهرستان های سراوان و گلشن با توجه به مسئولیت و وظایف خود بدون اغماض با سودجویان و متعرضین به اراضی ملی و دولتی به صورت جدی و قانونی برخورد می‌کند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: چنانچه مردم قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهرها را دارند، ابتدا استعلامات لازم در این خصوص را از طریق اداره کل و ادارات شهرستانی راه و شهرسازی استان و سایر دستگاه‌های اجرایی مربوطه بعمل و از خرید هرگونه اراضی فاقد سند مالکیت رسمی از افراد سودجو پرهیز کنند.

درازهی خاطر نشان کرد: شماره تلفن ۱۶۵۶ یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان برای تماس و اطلاع‌رسانی شهروندان گرامی در مورد تصرفات غیرقانونی و ساخت و سازهای غیر مجاز و تعرض به اراضی ملی و دولتی تعیین شده است.