شناسهٔ خبر: 102289 - سرویس استان‌ها

پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت" هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری

دکتر قناعت استاندار خراسان جنوبی..jpg استاندار خراسان جنوبی در پیامی به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری گفت: یکی از این بخش‏های زيربنايی که در زنجیره توسعه و تعالی، جایگاه بسیار ویژه و خاصی هم دارد، صنعت حمل و نقل است

به گزارش پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، استاندار خراسان جنوبی در پیامی آغاز هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری را تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل است؛

باسمه تعالی شأنه

"خدمت به مردم افتخار است و این خدمت، هرچه دشوارتر باشد، افتخار آن بزرگتر و ثواب الهی آن هم بیشتر است". امام خامنه ای (مدظله العالی)

توسعه و پیشرفت در هر جامعه ای با توجه به امکانات موجود و سطح فرهنگ عمومی ، نیازمند بسترسازی و تأمین زیرساخت های اساسی است، یکی از این بخش‏های زيربنايی که در زنجیره توسعه و تعالی، جایگاه بسیار ویژه و خاصی هم دارد، صنعت حمل و نقل است که علاوه بر تحت تأثير قراردادن فرآيند توسعه اقتصادی، خود نيز در جريان توسعه دچار تغيير و تحول می‏شود.

داشتن شبکه های مناسب هوایی، زمینی و ریلی با زیرساخت های مطمئن و البته سیستم های حمل و نقل راحت، سریع و ارزان قیمت، پیش شرط توسعه در همه بخش های گردشگری، کشاورزی، صنعت، معدن، تجارت ملی و بین المللی و ...است و بدون تردید در خراسان جنوبی با بهره مندی از تمامی پیشران های توسعه، کیفی سازی صنعت حمل و نقل، گامی بلند در راستای تعالی و پیشرفت استان است.

فرا رسیدن هفته ملی حمل و نقل  را که یادآور اخلاص، توانمندی و خودباوری فعالان عرصه حمل‌ و نقل کشور است را به پرچمداران حمل و نقل، تلاشگران و شب زنده داران جاده ها و راهداران عزیز و نیز تمامی برنامه ریزان مؤثر در این حوزه اعم از مدیران و کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان که نقش بسزایی در افزایش سطح خدمات و تسهیل شرایط حمل و نقل عمومی دارند، تبریک و تهنیت عرض نموده، ضمن ارج نهادن به خدمات دلسوزانه و تلاش های خالصانه این بزرگواران، از درگاه حقیقة الحقایق، عافیت و عاقبت بخیری دست اندركاران اين بخش را مسئلت می نمايم.

امیدوارم بتوانیم با تشریک مساعی و در سایه همدلی و هم افزایی همه حوزه های متولی و دلسوزانی که قلبشان به عشق سربلندی ایران قوی و پیشرفت استان خراسان جنوبی می‌تپد، شرایطی ایمن در گستره جغرافیایی راه های استان فراهم آوریم و با تأمین ایمنی و امنیت کلیه مسافرانی که محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی را برای گذر و رسیدن به مقصد برمی گزینند، سفری بی حادثه رقم بزنیم. تحقق این مهم اگر چه سخت و دشوار است اما بی شک طبق فرمایش عمود خیمه انقلاب، ولی امر مسلمین (حفظه الله) در پیشگاه الهی و در اندیشه مردم، اجر و ثوابی فزون تر خواهد داشت.