شناسهٔ خبر: 102297 - سرویس استان‌ها

در ادامه بازديد های هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری صورت گرفت:

ديدار مديركل راهداری استان فارس با فعالان حوزه حمل ونقل كالاي استان

پايانه بار شيراز عليرضا سياهپور مديركل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان فارس در روز سوم هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداري ضمن بازديد از پايانه بار بزرگ شيراز با جمعی از مسئولان و كاركنان بخش حمل ونقل كالاي استان فارس ديدار كرد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي (فارس)، عليرضا سياهپور مديركل راهداري و حمل ونقل جاده اي استان فارس در روز سوم هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداري ضمن بازديد از پايانه بار بزرگ شيراز  با جمعي از مسئولان و كاركنان بخش حمل ونقل كالاي استان فارس ديدار كرد.

سياهپور به اتفاق يزداني معاون حمل و نقل راهداري فارس، پارسا رئيس اداره حمل و نقل جاده اي كالا و خادمي مسئول پايانه بار شيراز دراين بازديد از رانندگان زحمتكش بخش حمل كالا و همچنين انجمن هاي باربري شيراز با اهداي شاخه گلي تقدير كرد. بعد از بازدید و قدرداني از فعالان عرصه حمل كالاي استان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان پای درد دل‌های صنف رانندگان نشست و به سوالات این قشر پاسخ داد.

شايان ذكر است كه استان فارس با دارا بودن۶۲۰۰۰ راننده حمل كالا و ۴۸۰۰۰ ناوگان در قالب ۲۴۷ شركت، سهم بزرگي در بخش حمل كالا در كشور بر عهده دارد.