شناسهٔ خبر: 102311 - سرویس جاده‌ای

مدیرکل ارتباطات و اطلاع رسانی شرکت ساخت و توسعه خبر داد:

ارایه آخرین دستاوردهای توسعه شبکه حمل و نقل در پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته

نمایشگاه مدیرکل ارتباطات و اطلاع رسانی شرکت ساخت و توسعه در اولین روز از پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته گفت: این نمایشگاه عرصه تعامل سازنده میان تمامی اعضای بزرگ خانواده صنعت حمل و نقل کشور است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مدیرکل ارتباطات و اطلاع رسانی شرکت ساخت و توسعه در اولین روز از پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته گفت: این نمایشگاه عرصه تعامل سازنده میان تمامی اعضای بزرگ خانواده صنعت حمل و نقل کشور است و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشورعلاوه بر بهره‌برداری از این فرصت، آخرین دستاوردهای توسعه شبکه حمل و نقل کشور و پروژه‌های آماده سرمایه گذاری را در این نمایشگاه ارایه می‌دهد. پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته با حضور وزیر راه و شهرسازی، معاونان و مدیران اجرایی و پیمانکاران، مشاوران و سرمایه گذاران بخش خصوصی به طور رسمی افتتاح و آغاز به کار کرد.

مسعود جهانی معرفی انواع سامانه‌های هوشمند شرکت ساخت را یکی از بخش‌های این نمایشگاه معرفی کرد و گفت: شرکت ساخت به منظور کاهش مراجعات حضوری، شفاف سازی فرایندها اقدام به راه اندازی سامانه حسابداری دولتی که شامل سامانه‌های پیمان و رسیدگی، سامانه ذیحسابی، سامانه تکریم که مختص به مشاوران و پیمانکاران است و همچنین سامانه ادارات کل و سامانه صورت وضعیت الکترونیکی پیمانکاران و سامانه تملک اراضی کرده است که علاقمندان می‌توانند در غرفه شرکت ساخت حضور یابند و با حضور کارشناسان از نحوه بهره‌مندی از این سامانه‌ها بیشتر آگاه شوند.

وی ادامه داد: ارایه کاتالوگ‌های هوشمند در خصوص پروژه‌های در دست احداث در سه حوزه راه و بزرگراه، آزادراه و راه آهن یکی‌دیگر از بخش‌های ویژه این دوره از نمایشگاه است و مراجعان می‌توانند با استفاده از صفحات نمایشگر ازجزییات پروژه‌های مورد نظر اطلاع پیدا کنند و با استفاده از سیستم QR coce که در سامانه تعبیه شده است فایل الکترونیکی اطلاعات را در تلفن همراه خود ذخیره کنند.

مدیرکل ارتباطات و اطلاع رسانی همچنین با اشاره به تولید ریل ملی با حمایت شرکت ساخت وتوسعه از سوی کارخانه ذوب آهن اصفهان گفت: اولین برش از ریل تولید داخل کشور، سوزن ریل تولید شده در کشور و دستگاه انتقال داده‌ها بر روی فیبر نوری در سیستم‌های ارتباطات خطوط ریلی کشور درغرفه شرکت ساخت وتوسعه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دارد.

جهانی نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته را فرصت مناسبی برای تعامل تلاشگران این عرصه دانست و اظهار داشت: امید است برگزاری نشست‌های تخصصی، دیدارها و ارتباطات سازنده همه ذینفعان در عرصه سازندگی کشور رونق و شکوفایی اقتصادی کشور را به همراه داشته باشد.

به گزارش اداره کل ارتباطات و اطلاع رسانی شرکت مادر تخصصی ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، گفتنی است: این نمایشگاه از تاریخ ۲۸ لغایت ۳۰ آذر ماه از ساعت ۹ الی ۱۶ در محل مصلی امام خمینی (ره) دایر است.