شناسهٔ خبر: 102396 - سرویس استان‌ها

به مناسبت روز ملی راهدار انجام گرفت؛

پیام مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان به مناسبت اول دیماه روز ملی راهدار

حسین محبوبی مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان در خصوص روز ملی راهدار گفت: یکم دی ماه که به نام روز راهدار ،آراسته گشته است، نماد آغاز روزهای سراسر خدمت و تلاش جامعه راهداران است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان) ، محبوبی مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان در پیامی روز ملی راهدار را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است: به درستی که امروزه مسیر پیشرفت و توسعه ایران اسلامی درتمامی عرصه ها با تکیه بر وجدان بیدار و وظیفه شناسی و مسئولیت پذیری توأم با اراده پاک خدمتگزاران دلسوز رقم می خورد.
 
یکم دی ماه که به نام روز راهدار ،آراسته گشته است ، نماد آغاز  روزهای سراسر خدمت و تلاش جامعه راهداران است که در سرمای سخت زمستان و یخبندان در جهت ایمنی سفرها ، امید و نشاط هموطنان و حفظ و مراقبت از راهها می‌کوشند. بدون تردید، گرامیداشت این روز، فرصتی مغتنم و مجالی است برای قدردانی و قدرشناسی خدمات طاقت ‌فرسای دست‌اندرکاران خستگی‌ناپذیر حمل ‌و نقل و گرامیداشت مجاهدت‌های بی وقفه و خدمات دلسوزانه و تلاشهای خالصانه راهداران و همچنین خانواده های صبور آنان که با بردباری و پشتیبانی شرایط انجام ماموریت شان را فراهم می کنند.
اینجانب ضمن تبریک این روز بزرگ ، از تلاشهای صادقانه و مخلصانه  راهداران، قدردانی نموده  و از درگاه ذات مقدس الهی توفیق بیش از پیش شما را در انجام وظایف خطیر راهداری و ماموریت شغلی و تلاش بیش از پیش جهت نیل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره مسألت می نمایم.